Ik heb een sms ontvangen en de link aangeklikt, om vervolgens in een scherm de mededeling te krijgen dat ik Apple One bij Odido heb. Als ik vervolgens op ‘Ga door’ klik, krijg ik de melding ‘Dit abonnement is al gekoppeld aan een Apple-id’.
Er blijkt echter niets geregeld - ik kreeg van Odido het bericht dat ik Apple One niet heb ingesteld. Ik heb geen idee hoe ik hiermee verder kom en bellen met een medewerker helpt ook al niet.
Is er iemand die me verder kan helpen?
Ik krijg mijn huidige Apple One abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido abonnement
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo
Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie dat Apple One inderdaad al is gekoppeld, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Staat het verder goed ingesteld nu? Als je op de link in de sms hebt geklikt, regelt Apple meteen dat je iCloud/Music/Arcade/TV+krijgt. Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Apple: https://www.apple.com/nl/contact/. Zij kunnen dan met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.