Skip to main content

Ik heb een sms ontvangen en de link aangeklikt, om vervolgens in een scherm de mededeling te krijgen dat ik Apple One bij Odido heb. Als ik vervolgens op ‘Ga door’ klik, krijg ik de melding ‘Dit abonnement is al gekoppeld aan een Apple-id’. 
Er blijkt echter niets geregeld - ik kreeg van Odido het bericht dat ik Apple One niet heb ingesteld. Ik heb geen idee hoe ik hiermee verder kom en bellen met een medewerker helpt ook al niet. 
Is er iemand die me verder kan helpen?

Hallo @Ruber, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Voor welk abonnement probeer je Apple One toe te voegen? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee abonnementen tegen. Kun je anders het nummer wat je probeert te koppelen vermelden in je profiel samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken! 😄


Hoi Pharwin. Dank je voor je reactie en je oplossingsgerichtheid 🙂. Het gaat om het abonnement van het nummer dat eindigt op 2642, postcode en huisnummer: naangepast door moderator] en de laatste cijfers van het bankrekeningnummer gaangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]. Alvast bedankt voor je inspanningen!


Reageer