Ik heb een sms ontvangen en de link aangeklikt, om vervolgens in een scherm de mededeling te krijgen dat ik Apple One bij Odido heb. Als ik vervolgens op ‘Ga door’ klik, krijg ik de melding ‘Dit abonnement is al gekoppeld aan een Apple-id’.
Er blijkt echter niets geregeld - ik kreeg van Odido het bericht dat ik Apple One niet heb ingesteld. Ik heb geen idee hoe ik hiermee verder kom en bellen met een medewerker helpt ook al niet.
Is er iemand die me verder kan helpen?
Hallo
Hoi Pharwin. Dank je voor je reactie en je oplossingsgerichtheid . Het gaat om het abonnement van het nummer dat eindigt op 2642, postcode en huisnummer: naangepast door moderator] en de laatste cijfers van het bankrekeningnummer gaangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]. Alvast bedankt voor je inspanningen!
Hoi
Hallo
Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie dat Apple One inderdaad al is gekoppeld, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Staat het verder goed ingesteld nu? Als je op de link in de sms hebt geklikt, regelt Apple meteen dat je iCloud/Music/Arcade/TV+krijgt. Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Apple: https://www.apple.com/nl/contact/. Zij kunnen dan met je meekijken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.