Mijn telefoon scherm heeft het begeven binnen de garantie. Jullie hebben hem laten repareren door dynafix, dit is niet goed gegaan. De behuizing is beschadigd en het scherm zat er scheef in waardoor de kans op toekomstige waterschade buiten de garantie periode enorm toenam. Na het afgeven bij de winkel in hilversum heeft mijn telefoon een week in de kelder gelegen terwijl mij werd verteld dat hij al lang onderweg was naar dynafix. Uiteindelijk heeft dynafix hem opnieuw ontvangen en na een aantal weken mailden zij dat zij contact met mij zouden opnemen. Dat hebben ze nooit gedaan en ze zijn zelf ook onmogelijk te bereiken. Zelfs jullie kregen hen nooit te pakken. (Lijkt mij erg onhandig om zaken mee te doen.) Na twee weken tevergeefs contact opnemen heb ik twee keer een rekening van zo’n €600 van dynafix gekregen voor de reparatie van de door hun beschadigde behuizing. Nu dik 10 weken en tal van loze beloftes later ben ik nog steeds niet geholpen en ligt mijn telefoon nog steeds bij dynafix. Iedere keer dat ik met de odido klantenservice bel wordt mij verzocht om nog maar weer een week te wachten want ik zal “hopelijk” nu echt teruggebeld worden. Echter is dit nog nooit gelukt. Er zou contact opgenomen worden met apple voor het probleem en als zij er niets mee konden zou mijn case doorgezet worden naar iemand die hier eindelijk een beslissing over kon maken. Hier zou ik afgelopen zaterdag over Gebeld worden. Maar je raad het natuurlijk al, dat is ook niet gebeurt. Nu bel ik net maar weer een keer en nu wordt er aangegeven dat er allemaal cases zijn aangemaakt die nooit zijn doorgezet naar de juiste afdeling. Dat zou deze collega nu wel gaan doen maar ik moest haar uitleggen welke afdeling dit dan moest zijn. Kortom 10 weken later, nog steeds geen oplossing. Jullie maken van jullie probleem mijn probleem. Ik koop en toestel bij jullie maar ik moet maar wachten tot een externe partij waar ik niets mee te maken heb een keer met een oplossing komt want jullie willen zelf niet met een oplossing komen. Odido, fix het!
Beste antwoord door Marciano van Odido
Bekijk origineel