Hallo @Boost9898
Ervaar je de slechte dekking op 1 specifieke locatie of door heel Nederland?
Indien je de slechte dekking op 1 specifieke locatie ervaart dan kan je hiervan een melding maken op de dekkingskaart
Goedemorgen @Waqqas
Helaas treedt het probleem bij meerdere locaties op. Ik heb met meerdere toestellen getest door m’n simkaart te wisselen.
Omdat ik benieuwd was of meer mensen last hebben van deze netwerkproblemen heb ik het op werk bij m’n collega’s op het woord gegooid. Ik blijk niet de enige te zijn die deze problemen ervaart voor meerdere maanden ondertussen. Dit is geen stijl.
Beantwoord maar zeker nog niet opgelost/afgehandeld.
Gaat iemand van Odido hier nog antwoord op geven en met een passende oplossing/vergoeding komen? Ik betaal al vele weken voor een bagger netwerk.
Je zou ook voor meerdere locaties een melding kunnen insturen via die website.
Dan sta ik toch tegen een muur te praten. Ik begrijp dat het netwerk niet binnen no time gefixt is (ondanks dat het al maanden slecht is).
Wat wel direct geregeld kan worden is een passende vergoeding in welke vorm van ook. Het gaat mij er om dat ik het volledige bedrag per maand betaal, maar zeker niet de volle service, dekking en snelheid krijg waar ik recht op heb/voor betaal.
Dan sta ik toch tegen een muur te praten. Ik begrijp dat het netwerk niet binnen no time gefixt is (ondanks dat het al maanden slecht is).
Wat wel direct geregeld kan worden is een passende vergoeding in welke vorm van ook. Het gaat mij er om dat ik het volledige bedrag per maand betaal, maar zeker niet de volle service, dekking en snelheid krijg waar ik recht op heb/voor betaal.
Hallo @Boost9898, als je een melding via onze dekkingskaart hebt gemaakt, zullen onze netwerkspecialisten dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met een passende oplossing! Mocht blijken dat er geen verandering op korte termijn kan komen bij de locatie in jouw buurt, zullen zij ook een eventuele coulance met je bespreken.
Wat je in de tussentijd verder ook zelf kunt doen:
Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Als dat niet helpt, zou ik je willen vragen om de conclusie vanuit onze netwerkspecialisten af te wachten, totdat er meer duidelijkheid is!
Groetjes,
Pharwin