Ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor?
Ik hoor het graag.
Ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor?
Ik hoor het graag.
Ik heb hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor?
Ik hoor het graag.
Hallo
Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Heb je dit probleem alleen in de app of ook via de webversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Excuses voor het ongemak! Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Als dat niet lukt, kan ik het voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken!
Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.