Ik had een klacht ingezet ivm swifterbant geen bereik sinds de overgang van T-Mobile naar Odido.
Ik ben 4 maanden bezig met de klacht niet te bereiken voor 99%, niemand kon je bellen en data had je niet op 4 abonnementen op 1 woonadres vanaf de overgang van Tmobile naar Odido. Nu krijg ik een na heeeeeeel lang mailen, appen, bellen , een mailtje met u krijgt 20 euro gestort en dan evt voor 4 personen dus 80 euro? Hier ben ik het niet mee eens. En wat denk je telefonisch kan het niet opgelost worden je moet weer een klacht indienen, dan pakken ze het weer eens op misschien? Dit vanochtend gehoord na weer 25 aan de telefoon te hebben gehangen. We hebben 4 abonnementen op 1 woonadres maandelijks 120 euro… en als ik een berekening loslaat op 99% niet te bereiken en dan x 4 maanden, dan zou het bedrag 475,2 euro zijn over 4 maanden en niet totaal 80 euro. (en dan niet te vergeten de tijd die je moet besteden tbv bellen, appen, mailen,dat is al bijna 13 uur?). Hoe kan ik een leidinggevende spreken die wel een goede oplossing kan geven, nu is het steeds van kastje naar de muur. Ja ik ben een beetje boos en gefrustreerd !#$%^&*(). of moeten we dit bij de rechtsbijstand neerleggen? Hoe kan ik een klacht indienen en waar die wel serieus wordt opgepakt., want via de chat kom je niet verder. Jullie kunnen me bellen