Ben benieuwd of er hier ook iemand van Odido meeleest en actie onderneemt. Tot nu toe vind ik de afhandeling bij Odido bagger. Zojuist een email gestuurd aan XXXX en dan krijg je direct een email terug dat je email niet in behandeling wordt genomen. LOL! Het email adres begint nog wel met service…
Voor de geinteresseerden voor het goedkope abonnement waar ik het over heb, zie XXXX
LS,
Op 17 september ontving ik van Odido een SMS met de tekst:
"We verdubbelen je beltegoed! Je leest het goed: waardeer op met 10 euro en we geven je 20 euro! Deze aanbieding kan je niet laten liggen toch? Dit aanbod is 5 dagen geldig (alleen voor opwaarderingen van 10 euro).
Waardeer nu op via: opwaarderen.odido.nl
Fijne dag, Odido
Afmelden? Sms AFMELDEN naar 1616"
Niets meer, niets minder.
Ik heb opgewaardeerd met 10 euro en kreeg inderdaad 10 euro extra. En een sms:
"Leuk! Je 10 euro gratis NL-tegoed is meteen geactiveerd en vanaf vandaag 7 dagen binnen Nederland geldig (servicenummers uitgesloten). Je verbruik controleren? Sms SALDO naar 1144, of gebruik de Odido App. Fijne dag, Odido".
WAT? In de eerste sms stond helemaals niets over dat het extra tegoed slechts 7 dagen geldig zou zijn. En aangezien jullie dat niet voor aankoop hebben vermeld is dat achteraf niet stiekum nog even als extra voorwaarde rechtsgeldig toe te voegen.
Ik gebruik mijn Odido nummer heel weinig. En zal die 10 euro dus niet verbruiken voordat ze vervallen. Sterker nog, ik was van plan bij de concurrentie een spotgoedkoop abonnement (1,42 euro per maand) af te sluiten met 400 belminuten en 10gb. Door jullie sms van 17 september heb ik dat niet gedaan en die Simyo aanbieding verloopt vandaag.
Klacht 1: Jullie SMS is misleidend. Alleen als jullie er onderaan iets aan toegevoegd hadden als '(voorwaarden van toepassing, zie URL)' dan was het in orde geweest
Klacht 2: Toen ik 0800-0092 belde werd ik door de medewerkster verwezen naar de winkel. Telefonisch deed men alleen abo's en vast internet. DAT IS TEGEN DE NEDERLANDSE WET! Als ik iets via telefoon of online heb afgesloten moet ik van de Nederlandse wet ook telefonisch of online kunnen reageren.
De dame die ik aan de lijn had zat blijkbaar erg onder de plak want een supervisor zou ook niet aan de telefoon willen komen.
Klacht 3: Het Nederlands van de dame die ik aan de lijn had was zeer slecht verstaanbaar. Dat is niet handig in een klanten contact centrum.
Ik verwacht dat jullie of A) de 10 euro beltegoed permanent maken of
de transactie ongedaan maken op grond van het feit dat jullie eerste SMS misleidend dan wel op zijn minst onvolledig was.
In afwachting van uw reactie,
Moderator edit: bovenstaand e-mailadres (XXXX nu) wordt niet langer gebruikt voor consumentendoeleinden en is daarom verwijderd.
Moderator edit: reclame maken voor andere providers is niet toegestaan op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft goed door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community