Hallo @ritaam
De prijsplannen bij Odido blijven veranderen om de zoveel tijd, neem eens een kijkje op de website en dan kan je daar ook kiezen voor verlengen met dat aanbod?
Indien je kiest voor 2 jaar dan scheelt dat ook weer 1 euro.
Hi @Waqqas
Dat begrijp ik, alleen ik vroeg me af of het mogelijk is om voor hetzelfde bedrag te verlengen. Ik weet dat ik op hetzelfde bedrag uitkom als ik voor 2 jaar kies maar ik blijf altijd graag bij verlengen met een jaar (ook al ben ik al meer dan 10 jaar klant haha).
Los daarvan vind ik het niet echt een aanbod gezien nieuwe klanten precies hetzelfde betalen als ik het zo zie op de website.
@ritaam
Nee, je verlengt met de op dat moment geldende prijsplan.
@ritaam Je hoeft niet te verlengen, je mag je huidige contract ook gewoon door laten lopen.
Let er dan wel op dat er in Januari Inflatiecorrectie bij komt, klanten die na 1-10 verlengen krijgen die extra kosten niet in het eerste jaar.
Hoe dan ook alles is duurder je ontkomt er niet aan.
Hi @ritaam, wat fijn dat je bij ons wilt verlengen! Het aanbod kan inderdaad verschillen met wat je nu hebt, dat is afhankelijk van welk prijsplan je nu gebruikmaakt. Vandaar dat het nu ietsje duurder kan zijn, omdat er andere prijsplannen zijn. Je kunt eventueel telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092 (optie 2). Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Wellicht dat zij een mooi aanbod voor je kunnen maken!