Skip to main content
Beantwoord

Sim Only verlengen maar aanbod is duurder

  • 20 november 2024
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 6 reacties

Hi Odido,

 

Ik ben al jaren klant en wil wederom mijn mobiele abonnement bij jullie verlengen met 1 jaar, zoals ik dat ieder jaar doe. Nu heb ik een aanbod ontvangen maar dat aanbod komt duurder uit dan wat ik nu heb. Het gaat letterlijk om 1 euro maar ik vraag mij af waarom ik mijn abonnement niet gewoon kan verlengen voor dezelfde prijs onder dezelfde omstandigheden. Ik ben tevreden met hoe de situatie nu is en wil dat graag behouden. Ik hoor graag of dit kan worden geregeld. Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@ritaam 

De prijsplannen bij Odido blijven veranderen om de zoveel tijd, neem eens een kijkje op de website en dan kan je daar ook kiezen voor verlengen met dat aanbod?

Indien je kiest voor 2 jaar dan scheelt dat ook weer 1 euro.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21124 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2024

Hallo ​@ritaam 

De prijsplannen bij Odido blijven veranderen om de zoveel tijd, neem eens een kijkje op de website en dan kan je daar ook kiezen voor verlengen met dat aanbod?

Indien je kiest voor 2 jaar dan scheelt dat ook weer 1 euro.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 20 november 2024

Hi ​@Waqqas 

 

Dat begrijp ik, alleen ik vroeg me af of het mogelijk is om voor hetzelfde bedrag te verlengen. Ik weet dat ik op hetzelfde bedrag uitkom als ik voor 2 jaar kies maar ik blijf altijd graag bij verlengen met een jaar (ook al ben ik al meer dan 10 jaar klant haha).

Los daarvan vind ik het niet echt een aanbod gezien nieuwe klanten precies hetzelfde betalen als ik het zo zie op de website. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21124 reacties
  • 20 november 2024

@ritaam 

Nee, je verlengt met de op dat moment geldende prijsplan.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7980 reacties
  • 20 november 2024

@ritaam Je hoeft niet te verlengen, je mag je huidige contract ook gewoon door laten lopen.

Let er dan wel op dat er in Januari Inflatiecorrectie bij komt, klanten die na 1-10 verlengen krijgen die extra kosten niet in het eerste jaar. 
Hoe dan ook alles is duurder je ontkomt er niet aan.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@ritaam, wat fijn dat je bij ons wilt verlengen! Het aanbod kan inderdaad verschillen met wat je nu hebt, dat is afhankelijk van welk prijsplan je nu gebruikmaakt. Vandaar dat het nu ietsje duurder kan zijn, omdat er andere prijsplannen zijn. Je kunt eventueel telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092 (optie 2). Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Wellicht dat zij een mooi aanbod voor je kunnen maken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen