Skip to main content

Ik krijg er geen vinger achter, maar diverse personen, als ze mij bellen, gaat de telefoon minder dan één keer over, en de beller gaat naar mijn voicemail.
Vanaf mijn vaste lijn (KPN) heb ik dit nog niet gezien.

Toestel: OnePlus Nord 3 5G
CPH2493

Altijd laatste updates als die worden aangeboden

Een van mijn relaties waar ik dit relatief vaak bij merk, is iemand bij Vodafone.

Hoe pak ik dit aan?

Hoi Thomas, van harte welkom op de Community! Wat apart dat sommige bellers al heel snel naar je voicemail gaan. Begrijp ik het goed dat als je vanaf je vaste telefoon naar je eigen mobiele nummer belt je dit niet hebt? Laten we kijken naar je rinkeltijd of deze opnieuw instellen. Wellicht dat dit het direct oplost. De rinkeltijd kan je zelf als volgt aanpassen:

Met een SCI-code: **61*31telefoonnr*11*sec# (Toets deze code in het belscherm, alsof je iemand belt, en druk daarna op de belknop). Bijvoorbeeld: als je de doorschakeling naar telefoonnummer 0612345678 na 20 seconden wil laten gelden, toets je: **61*31612345678*11*20# en dan de belknop.

Kan je dit instellen en iemand je opnieuw laten bellen om te kijken of dit het heeft verholpen? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer