Skip to main content

Geachte odido

Aangezien ik al bijna 1 uur aan de telefoon ben met jullie geweest en op Facebook berichten niet word geregeerd hoop ik dat jullie mijn via deze weg kunnen helpen het gaat namelijk om mijn verlening de bezorging van mijn toestel wil graag in een privé bericht er veder op door gaan of kunt u mijn mailen of bellen zodat ik eindelijk begrepen word en jullie de afspraken na komen 

Hi ​@martijnh94, van harte welkom op onze Community! Fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee. Wel zo fijn als je het toestel zo snel mogelijk in handen kunt nemen. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S24 256GB in het zwart, goede keus! Ik zie dat deze gister in het afleverproces van onze koerier PostNL is gegaan. Als het goed is, heb je van hen al een e-mail ontvangen met daarin een Track&Trace code en meer informatie over wanneer je je bestelling kunt verwachten. Zo niet, dan vermoed ik dat ze je bestelling nog moeten verwerken. Wij hebben het toestel in ieder geval al naar hen verstuurd. We zijn nu afhankelijk hoe snel zij het pakketje verwerken en bij je afleveren. Ik vermoed dat het één van deze dag zal gebeuren! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 

Reageer