Skip to main content

Goedenavond,

Ik ben nieuwsgierig naar het volgende.

Ik ben ondertussen al 100 jaar klant en ging vanavond mijn abonnement weer eens verlengen in combinatie met een nieuw toestel (A55)

De black friday deal zag er namelijk leuk uit, dubbele data; 20gb ipv 10 gb en een jbl kadootje.

Alles ingevuld, abbo afgesloten zonder nog een keer te kijken (ik logde in nadat ik alle toestelvoorkeuren enz had opgegeven) en verlengd.

Toch een gevoel dat er iets niet klopt adhv mijn contract en wat ik eerder op de website zag, en dat blijkt.

Als ik een nieuw abbo afsluit, onbeperkt bellen, 10 (nu dus 20) gb data en 256gb A55 toestel dan kost het mij 33 euro per maand.

Nu ik verlengd heb blijken onbeperkt bellen, 10 gb data en het 256gb A55 toestel mij 35,50 euro per maand te kosten en heb ik geen data verdubbelaar gekregen.

Daarnaast heeft hij de startdatum op maart 2025 gezet terwijl er bij staat per direct.

Zou iemand eens mee willen kijken waar hem dit in zit?

Fijne avond en alvast bedankt!

Nu breekt mijn klomp 

Zojuist maakte ik dit screenshot:

Daarna postte ik dus dit bericht in de community.

Nu ga ik nogmaals kijken en is de verdubbelaar ineens verdwenen?

Overigens kom ik nog steeds als nieuwe klant 2 euro per maand goedkoper uit dan als bestaande klant (33,50 tov 35,50 euro) maar de dubbele data zijn ineens foetsie

Hallo ​@gmg 

Je krijgt dubbele data en €2,50 per maand korting als je recht hebt op klantvoordeel. Je moet dan 2 of meer Odido abonnementen op je adres hebben.

Indien je maar 1 Odido abonnement op je adres hebt dan moet je bovenaan Nee selecteren waar ze dat vragen.

Ja dat weet ik idd, maar dat heb ik niet en had ik ook niet ingevuld.

Mogelijk een glitch geweest op de website , bedankt in ieder geval

Deze vraag mag gesloten worden, vwb de startdatum van het toestelkrediet dat ineens 4 maanden in de toekomst ligt bel ik wel met de klantenservice.

Hallo ​@gmg 

Je krijgt dubbele data en €2,50 per maand korting als je recht hebt op klantvoordeel. Je moet dan 2 of meer Odido abonnementen op je adres hebben.

Indien je maar 1 Odido abonnement op je adres hebt dan moet je bovenaan Nee selecteren waar ze dat vragen.

Als je nu 1 abonnement hebt dan krijg je die korting ook. Want die sim only die je nu aanvraagt wordt abonnement 2. 
die moet je dan alleen even koppelen in je app. 

Reageer