Skip to main content

[Opgelost] Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

oUpdate 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. 

tUpdate 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update.

De storing op ons 3G mobiele netwerk is momenteel in Oost-Nederland, van Noord naar Zuid, en is voor telefoons die alleen 3G hebben, of telefoons waar 4G of 5G is uitgezet. Uiteraard werken we nog steeds hard aan de oplossing. Mocht je problemen ervaren met 4G of 5G herstart dan je toestel. Let op, het toestel is echt pas herstart zodra je de pincode van je toestel opnieuw hebt moeten invoeren. Heb je problemen met bellen, gebeld worden of sms'en dan heeft dit te maken met de problemen op 3G. Ons advies is om bellen via Wifi in te schakelen tot het probleem is opgelost. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update. 

We zien dat de 3G verbinding bij de meeste klanten weer hersteld is. Mocht je nog problemen ervaren, herstart dan je toestel. 

/Update 20:56 uur] De storing op ons 3G mobiele netwerk is volledig opgelost. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor je geduld. Mocht je toch nog vragen hebben stel ze dan gerust in dit topic. 

hoi ​@Kanbeter , dit forum is geen chat met de klantenservice. Het is een plek waar je met andere klanten spreekt onder toeziend ook van moderators. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.

Dan, het generieke probleem is opgelost. Laten we eens kijken voor jou.

  1. Welk toestel heb je precies?
  2. Restart al gedaan, effect?
  3. Zet op je toestel eens “4G bellen” UIT, of heb je een toestel wat alleen over 3G kan bellen..

 


Hoi Eric, Iphone SE, restart geen effect, kan op 3 en 4 G.


Hoe weet ik nu of Odido nog wat aan mijn probleem doet? 


De volgende stap is dat je jouw simkaart in een ander toestel stopt. Er is geen generieke storing meer, jij hebt dus wel dekking, en dan kun je met een kruiswissel uitsluiten dat het toch niet in je toestel zit. 


Reageer