Skip to main content

Ik heb een iPhone 12 Pro Max maar mijn wisselgesprek werk niet. Wanneer ik in gesprek ben schakelt de verbinding gelijk door naar Voicemail. Alle instellingen staan goed.

Heb ODIDO gebeld maar kunnen niet helpen

1. Bij instellingen telefoon > Wisselgesprek balkje staat op aan [groen]
  2. Ik heb wisselgesprek geactiveerd: *43# 'bel'-toets.
  3. En gecontroleerd  *#43# 'bel'-toets. 

Geeft aan: Ondervraging instelling geslaagd stem-wisselgesprek ingeschakeld

Wisselgesprek heeft wel gewerkt maar nu zonder aantoonbare oorzaak of instellingswijziging niet meer.

Hopenlijk kan iemand mij helpen!!!

Groet, Ferry

Hallo ​@ferrynijhof, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kijk ik daarna gelijk met je mee! 

@ferrynijhof ik zie in een ander topic dat het inmiddels al is gelukt in één van onze winkels, erg fijn! Ik zal je antwoord ook doorsturen naar mijn collega's, zodat ze je mooie complimenten ook kunnen zien. Altijd fijn om zulke mooie reacties te ontvangen! 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer