Ik heb een nieuw toestel en wil mijn Esim opnieuw downloaden aanvraag gedaan en dan Esim downloaden. Dit werkt niet want de pagina zit op slot, niet via de browser niet via de app niets werkt. Wat hieraan te doen?
Hoi Ralph, van harte welkom op de Community en gaaf dat je een nieuw toestel hebt! Wat apart dat de pagina op slot zit. Als ik via de website op je account inlog en naar Sim, Toestel & Smartwatch ga kom ik wel op de pagina uit om de eSIM te downloaden. Kom je hier wel in en loop je vast als je daarop klikt? Ik heb de QR-code zojuist ook per mail naar je gestuurd. Heb je deze ontvangen en lukt het nu wel? Ik hoor het graag van je!
Hoi Ralph, van harte welkom op de Community en gaaf dat je een nieuw toestel hebt! Wat apart dat de pagina op slot zit. Als ik via de website op je account inlog en naar Sim, Toestel & Smartwatch ga kom ik wel op de pagina uit om de eSIM te downloaden. Kom je hier wel in en loop je vast als je daarop klikt? Ik heb de QR-code zojuist ook per mail naar je gestuurd. Heb je deze ontvangen en lukt het nu wel? Ik hoor het graag van je!
Goedemiddag
bedankt voor uw reactie. Ik kon de sim niet downloaden. Door de door u verstuurde qr code is het gelukt deze te installeren. Bedankt voor de snelle reactie en oplossing
Mvg Ralph
Goedemorgen Ralph, superfijn dat het hiermee is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.