Beantwoord

Bestelling geannuleerd door AMP/ Odido

  • 6 December 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Goedenmiddag,

bestelnummer: 204150138

Ik heb tijdens de Black Friday deals een Samsung Galaxy S23 gekocht. De deal zorgt ervoor dat ik gratis een Samsung Watch6 bij de bestelling krijg. 

Gisteren kwam de koerier van AMP aan de deur om de bestelling te leveren, echter kwam er 1 cijfer van mijn paspoort niet overeen kwam met de gegevens in het systeem. Een typfout van 1 van de partijen. De koerier gaf aan dat dit vaker voorkwam en dat 1 cijfer makkelijk te wijzigen was. Echter kon hij de bestelling niet afronden en nam het toestel mee terug. De bestelling wordt geannuleerd zei meneer en als we willen kunnen we opnieuw via Odido bestellen. 

Echter zou dit betekenen dat ik niet langer in aanmerking kom voor de Black friday deal. 

Hoe lossen we dit op Odido? Ik wil graag ontvangen waar ik recht op heb.

Ik kom er met jullie klantenservice niet aan uit.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 December 2023, 16:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @MVS1987 ,

De cashback of add ons zijn acties vanuit de fabrikanten en zijn, zeker bij Samsung, heel strict. Je moet precies aan de voorwaarden voldoen en daarbij geldt b.v. de uiterste besteldatum en inzenddatum van de claim. Bij het afleveren van toestellen luisterd e.e.a. ook erg nauwkeurig. Fraude is een probleem bij dit soort dure apparatuur en daarom moet alles kloppen. Indien niet, dan gaat het feest helaas niet door.

Bij een nieuwe bestelling horen de dan bijbehorende voorwaarden. Dat zijn dus wellicht andere prijzen voor toestellen maar ook eventueel andere toestelfabrikant acties. Iets met terugwerkende kracht bestellen kan helaas niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi MVS, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S23 wil gaan! Stuur je mij een privébericht met je documentnummer van het legitimatiebewijs waarmee je de bestelling hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer