Skip to main content

Hallo,
Sinds de naamswijziging van tele2& t-mobile naar odido probeer ik mijn abonnement toe te voegen in Mijn Odido maar het lukt niet, ik krijg foutmelding

is er een oplossing?
Bedankt!

 

>Screenshot verwijderd door moderator. Hier stond je mobiele nummer in zichtbaar]

 

Hallo,
Sinds de naamswijziging van tele2& t-mobile naar odido probeer ik mijn abonnement toe te voegen in Mijn Odido maar het lukt niet, ik krijg foutmelding

is er een oplossing?
Bedankt!

 

Hallo ​​​​​​@Ali Altamr, goed dat je via deze weg aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op je screenshot zie ik dat het om je mobiele abonnement gaat. Probeer je deze toe te voegen in de app of via de webversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, daardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser of apparaat, om te kijken of het dan wel lukt? 

Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen in een bestaande account of probeer je gewoon je mobiele abonnement toe te voegen in een nieuw Mijn Odido account? 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin

 


Hey @Pharwin van Odido , ik heb ook geprobeerd via webversie en niet gelukt, zelfde foutmelding krijg ik

Hallo,
Sinds de naamswijziging van tele2& t-mobile naar odido probeer ik mijn abonnement toe te voegen in Mijn Odido maar het lukt niet, ik krijg foutmelding

is er een oplossing?
Bedankt!

 

Hallo ​​​​​​@Ali Altamr, goed dat je via deze weg aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op je screenshot zie ik dat het om je mobiele abonnement gaat. Probeer je deze toe te voegen in de app of via de webversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, daardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser of apparaat, om te kijken of het dan wel lukt? 

Probeer je je mobiele abonnement toe te voegen in een bestaande account of probeer je gewoon je mobiele abonnement toe te voegen in een nieuw Mijn Odido account? 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin

 

 


Hoi Ali, bedankt voor het proberen! Ik zie dat het om een nummer gaat met 85 op het eind. Ik zie hier nog geen Mijn Odido-account voor bestaan. Je kunt gemakkelijk en snel een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Ik zie dat je nog een ander 06-nummer (41 op het eind) hebt op jouw naam. Hier bestaat wel een Mijn Odido-account voor. Ik gok eigenlijk dat je je 2e abonnement hieraan probeert te koppelen, klopt dat? Zo ja, dan is dit op dit moment niet mogelijk. Beide abonnementen staan namelijk op net een andere naam en een andere geboortedatum. 

Je kunt voor beide abonnementen dus een apart Mijn Odido-account gebruiken. Anders moet er contractovername plaatsvinden. Lees er hier alles over! 😄

Ps. Ik heb je screenshot verwijderd. Je 06-nummer was hierop zichtbaar!


Hey @Marciano van Odido dat klopt het gaat om een nummer met 85 op het eind, 

voor de naamswijziging naar odido ik kon gewoon inloggen op Tele2 app met mijn account om alle details van mijn nummer 85 te zien, maar nu niet meer

de nummer 41 op het eind is van mijn zus, En ik weet her Niet waroom is het op mijn naam? 

Wat is de oplossing ? 


Hoi Ali, bedankt voor de bevestiging! Het was even puzzelen, maar ik ben er wel uit. Op dezelfde naam (Altamr) staat ook een (thuis)internet-abonnement. Jouw e-mailadres staat hieraan gekoppeld. Als je dus inlogt met jouw e-mailadres (dezelfde die je hier op de Community gebruikt) zie je alleen je internet-abonnement staan. Je kunt jouw mobiele abonnement hier niet aan koppelen, omdat het internet-abonnement op een andere geboortedatum staat, ik gok van een van je ouders. 

  • Je kunt dus met een ander e-mailadres een Mijn Odido-account aanmaken voor mobiel
  • Of je kunt er met een contractovername voor zorgen dat je mobiele en thuis-abonnement op exact dezelfde gegevens komen te staan. Dan kun je beide abonnementen koppelen in 1 Mijn Odido-account.

Wat betreft het nummer van je zus, ik gok dat deze op dezelfde (familie)achternaam staat, niet perse op jouw naam.


Reageer