Skip to main content
Beantwoord

Gratis Watch 8 wordt afgewezen

• August 21, 2025
  • 3 reacties
  • 560 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Vandaag heb ik mijn S25 ontvangen. 18 augustus besteld dus recht op een gratis Watch 8. Vandaag heb ik het formulier hiervoor ingevuld maar het wordt niet goedgekeurd omdat ik volgens de site niet het juiste document mbt de aankoopbon heb geupload. Ik heb alleen de samenvatting van het nieuwe contract op de mail ontvangen waarop wel alle gevraagde gegevens staan maar het wordt toch niet goedgekeurd. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi DVaes, tof dat je voor de Samsung Galaxy S25 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je de Watch8 wil claimen. Samsung accepteert de samenvatting inderdaad niet, omdat hier geen persoonsgegevens op staan. De bevestigingsmail is wél voldoende. Laat je het me weten of ze je nieuwe aanvraag hebben goedgekeurd? 😊

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi DVaes, tof dat je voor de Samsung Galaxy S25 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je de Watch8 wil claimen. Samsung accepteert de samenvatting inderdaad niet, omdat hier geen persoonsgegevens op staan. De bevestigingsmail is wél voldoende. Laat je het me weten of ze je nieuwe aanvraag hebben goedgekeurd? 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 25, 2025

Ik heb inmiddels een hardware factuur ontvangen met daarop mjjn persoonsgegevens en deze toegevoegd maar ook deze aanvraag wordt afgewezen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen D, probeer het eens op de volgende manier:

• Heb je de juiste Samsung promotie gebruikt? Voor jou geldt deze: Samsung Promoties
  • Probeer het nog eens met de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad

Mocht het nog een keer afgekeurd worden, neem dan contact op met Samsung via WhatsApp. Via deze weg wordt je snel en goed geholpen. Vraag ze dan naar de reden van afwijzing, want hiermee moet het wel goedgekeurd worden. Laat mij vervolgens met duidelijke screenshots weten wat Samsung als afwijzing geeft. Dan ga ik erachteraan! 😊