Skip to main content
8359 Topics
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Pro Max De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten. FAQ Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!​​​​​ Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Pro De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten. FAQ Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is? We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit? Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen? Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed! Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!​​​​​ Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
verzoek verwijderen van negatief BKR registratie.
Geachte heer/mevrouw, Het spijt me ten zeerste dat ik contact moet opnemen onder deze omstandigheden. Enige tijd geleden hebben wij een telefoonabonnement gehad bij T-Mobile. Echter, door onvoorziene gezondheidsproblemen zijn we in 2019 gedwongen geweest om naar het buitenland te verhuizen, wat heeft geleid tot een ongewilde achterstand bij T-Mobile. Recentelijk, op 10 juli 2023, zijn wij door een tragedie in Turkije genoodzaakt geweest om terug te keren naar Nederland, wat een emotionele tol heeft geëist. Met een diepe bezorgdheid voor de toekomst van onze drie kinderen (9, 7 en 3 jaar oud), streven wij naar een betere leefomgeving. Spoedgedwongen hebben we een particuliere woning betrokken die helaas geen leefbaarheid biedt. Deze woning vertoont ernstige vochtproblemen die zeer nadelig zijn voor mijn zevenjarige zoon en mijzelf vanwege onze chronische astma. De huidige juridische strijd met onze huisbaas, die weigert de gebreken aan te pakken, heeft ons gedwongen om op zoek te gaan naar een nieuwe woonruimte.Desalniettemin worden onze inspanningen om een andere woning te vinden of te verwerven belemmerd door een A2-codering bij BKR Registratie, voortkomend uit een vroeger abonnement bij T-Mobile (nu Odido). Deze codering beperkt ons in aanzienlijke mate en brengt onze toekomst in gevaar. Sinds 1 mei 2023 ben ik eigenaar van een bedrijf dat momenteel stagneert vanwege deze opeenstapeling van problemen. Wij streven ernaar om een kwalitatief goed leven te bieden aan onze kinderen, maar worden constant gehinderd door omstandigheden waar wij niet bewust om hebben gevraagd en die buiten onze controle liggen. Wij verzoeken u vriendelijk doch dringend om ons een kans te bieden om deze situatie op te lossen en om onze kinderen te behoeden voor deze omstandigheden. Uw begrip voor de kwetsbaarheid van een ziek kind dat gedwongen is om in een ongezonde woning te verblijven vanwege astma, en ons verlangen naar een geschiktere woonruimte, wordt zeer op prijs gesteld. Ik hoop op uw medeleven en kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet,
Odido en Dynafix, geen goeie match
Al sinds jaar en dag klant bij Odido voor zowel internet als mobiel (eerst T-Mobile en daarvoor zelfs Orange). Eigenlijk nooit noemenswaardige problemen gehad. Ook altijd netjes te woord gestaan door werknemers e.d. Nu komt het probleem, mijn telefoon was er mee gestopt na één jaar. Naar de T-Mobile shop gegaan voor de garantie en moest zou worden opgestuurd ter reparatie of vervanging. De telefoon kon niet gerepareerd worden, dus werd er een vervanging opgestuurd. Deze telefoon leek alleen in geen geval op de telefoon die ik had ingeleverd. (krassen, deukjes en in zijn geheel ranzig) De werknemer in de shop, waar ik mijn oorspronkelijke telefoon ook ingeleverd had, schrok ook er ook van hoe Dynafix zich hier vanaf probeerde te brengen. Deze werknemer heeft netjes geprobeerd te bellen met Dynafix die vervolgens aangaven dat de telefoon opnieuw ter reparatie aangeboden moest worden. Dat is toen gebeurd inclusief wat aanmoedigende teksten van de werknemer in het formulier naar Dynafix. (ofwel repareer de oude, of stuur een nieuwe op) Omdat het ondertussen weer twee weken geleden is, maar geprobeerd contact op te nemen met Odido klantenservice, want in de shop kunnen ze ook niet veel meer dan een mail sturen of op de servicepagina kijken van Dynafix. Van de gezellige dame aan de telefoon kreeg ik te horen dat er geen case te vinden is op mijn telefoonnummer, dat ze me door kan zetten naar Dynafix en verder niks. Toen ik aangaf dat ik van mening ben dat ik mijn telefoon bij Odido zelf aangeschaft heb en zei ervoor kiezen om hem naar Dynafix te sturen, ikzelf niks met Dynafix van doen heb. Kreeg ik doodleuk te horen: Je wilt toch wat?! Dit is wat ik kan doen en anders moet je gewoon op die service pagina kijken… Niet heel klantvriendelijk als je het mij vraagt… op deze manier blijven klanten niet hangen. Hoe is jullie ervaring met dit soort afschuifpolitiek?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen