Dat ligt eraan. Sommige mensen krijgen 'alles' kapot. Zeker een kabel en de connectoren zijn natuurlijk niet hufter proof. Je zou eens langs een Apple store kunnen lopen of zij fabrieksgarantie geven. En anders zijn dit soort kabels , ook niet Apple branded werkt, bij Bol of Amazon makkelijk te verkrijgen.
Hallo @Ciedric
Zie de veelgestelde vragen op deze pagina bij Wat doe ik als een accessoire van mijn telefoon kapot is?
https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/reparatie/aanmelden
Dat ligt eraan. Sommige mensen krijgen 'alles' kapot. Zeker een kabel en de connectoren zijn natuurlijk niet hufter proof. Je zou eens langs een Apple store kunnen lopen of zij fabrieksgarantie geven. En anders zijn dit soort kabels , ook niet Apple branded werkt, bij Bol of Amazon makkelijk te verkrijgen.
Wel opvallend dat andere kabels nooit stuk gaan en deze met hetzelfde gebruik na iets meer dan 2 maanden.
Natuurlijk kan ik een andere kabel kopen, sterker nog door het overstappen van lightning naar USB C moest ik dit al doen. Kabel in de auto, aan de iMac.
Gaat mij er om dat ik een toestel van ruim €1100 koop en in zo’n kort termijn al een kabel heb die niet oplaad. Naar een Applestore gaan is een optie echter heb ik het toestel aangeschaft via Odido en zijn zij dan niet verantwoordelijk voor de garantie?
@Waqqas dank voor de link Dit is echter alleen voor een defecte telefoon en die werkt nog prima.