Skip to main content

Beste Odido,

 

we zijn jaren klant bij KPN, familie van 4 dus niet erg speciaal. Het was makkelijk om TV en internet om te boeken naar jullie. Hier zijn we ook blij mee! volgende stap mobiel dochter 1 ook geen probleem, nummer behoud van KPN ging goed, mobiel contract van mijn vrouw ook gaan probleem. maar toen….. oudste dochter contract omzetten lukt niet, online proberen nog eens, naar de winkel, nog eens online, brief verzonden om reden te achterhalen, helaas nooit antwoord mogen ontvangen van Odido. Ik zou graag als gezin alles in 1 willen hebben, waarom kan dit niet en waarom krijg ik geen uitleg en kom ik niet door het systeem heen, ondanks jullie aardig personeel in de winkel en helpdesk zit ik vast en is er geen oplossing!! Is er wel iemand die dit wel kan oplossen? willen jullie geen klanten? hoop dat iemand kan helpen.

 

Luuk

Hoi ​@luuk71 ,

Dat moet helemaal goedkomen. Je hebt nu dus 2 abonnementen,  je ziet die ook in je my-odido omgeving?

Heb je een samen abonnement aangevraagd? Die zie je dan ook in je my-odido omgeving.  Samen unlimited betekend dat het eerste het hoofdabonnement is, start/basis/plus/premium unlimited. 

Een 2e samen abonnement krijgt exact dezelfde mogelijkheden als het eerste, en betaald daar altijd maar 20 euro voor.

Dan uiteraard de vraag, wat gaat er mis bij het  aanvragen?


Dag Eric dank voor snelle reactie welke optie zijn er is niet de samen wil? Maar los contract?


Als je een contract op een andere naam afsluit heb je dus een los contract.  Maar als je onder 1 contract geen Samen unlimited wilt kan dat ook gewoon een limited zijn met een beperkte belbundel en/of een beperkte databundel. Maar voor jeugd is unlimited wel handig..


Hoi Eric graag pb want lukt echt niet we hebben alles al geprobeerd!


Je praat hier met medeklanten.  Dit is geen chat met de klantenservice.  Dus wat voor foutmelding krijg je? Post anders een schreen van je my-odido mee.


Reageer