Skip to main content

Zoals in dit forum vaker gepost lukt het mij niet om mijn nieuwe (prepaid) 06 nummer te koppelen aan een Odido account. Ik krijg de melding dat het nummer al aan een andere account gekoppeld is, terwijl ik dit nummer niet eerder gekoppeld heb (heb het pas enkele uren geleden aangeschaft). 
inmiddels al diverse keren met de klanten service gebeld, koppeling met een ander mailadres met een nieuwe account geprobeerd maar niets werkt. Het zou te maken hebben met een oude Tele-2 / t-mobile account, of met cookies van de Odido app, maar tot nu toe is het ondanks alle goedbedoelde adviezen niet gelukt. 
Ik hoop dat een van de Odido wizards in dit forum mij verder kan helpen. 

Inmiddels is het met een 3e email adres gelukt om 06 nummer en account te koppelen. Met dank aan Aletta van de klantenservice!👍🏼


Goedemorgen Sentinel, van harte welkom op de Community! Superfijn dat Aletta je inmiddels goed heeft geholpen en het is gelukt om je abonnement aan je Mijn Odido-account te koppelen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Heey ik probeer all tijdje mijn nummer te koppelen om odido account maar krijg constant een melding dat het nummer all is gekoppeld aan een andere email en het lukt me maar niet om het te koppelen en het is het zelfde email waar ik het koppel omdat ik mijn abbonoment niet kan zien. 


Hi ​@Yunus dogan, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb direct gekeken en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Het account heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer