Skip to main content

Hallo,

Als ze mij vanuit het ziekenhuis bellen, vertellen ze mij dat mijn telefoon niet bereikbaar is. En dit evenement bestaat al heel lang. Ook al ging ik naar de Odido-winkel, ze konden geen oplossing vinden. Als een vriend van mij mij belt, kan hij mij niet bereiken. Misschien zijn er anderen die mij niet kunnen bereiken, maar ik weet het niet. Wat voor mij belangrijk is, is dat het ziekenhuis mij kan bereiken als ze bellen, maar dat kunnen ze niet. Als ik bel, kan ik ze bellen, maar als ze mij bellen, bereiken ze me niet. Ik heb mijn simkaart vervangen, maar dit probleem blijft bestaan. Kunt u mij helpen met dit probleem?

Hoi Celik, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je wel gebeld moet kunnen worden door het ziekenhuis. Wat apart dat zij je niet kunnen bereiken. Andere telefoonnummers, zoals vrienden en familie kunnen je wel gewoon bellen? Wat krijgen ze precies te horen als ze je bellen? Wil je volgende punten allereerst controleren:

  • Heb je het ziekenhuis niet toevallig geblokkeerd staan?
  • Staat jouw telefoonnummer goed bij ze in het systeem? Gebruiken ze wellicht een buitenlands systeem en moeten ze +316 gebruiken?

Als het alleen het ziekenhuis is dat jou niet kan bereiken dan is de kans groot dat het bij de beller niet goed gaat. Of wellicht ergens een blokkade ingesteld op je telefoon voor bepaalde (service)nummers.

Ik hoor het graag van je! 


Hoi Celik, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je wel gebeld moet kunnen worden door het ziekenhuis. Wat apart dat zij je niet kunnen bereiken. Andere telefoonnummers, zoals vrienden en familie kunnen je wel gewoon bellen? Wat krijgen ze precies te horen als ze je bellen? Wil je volgende punten allereerst controleren:

  • Heb je het ziekenhuis niet toevallig geblokkeerd staan?
  • Staat jouw telefoonnummer goed bij ze in het systeem? Gebruiken ze wellicht een buitenlands systeem en moeten ze +316 gebruiken?

Als het alleen het ziekenhuis is dat jou niet kan bereiken dan is de kans groot dat het bij de beller niet goed gaat. Of wellicht ergens een blokkade ingesteld op je telefoon voor bepaalde (service)nummers.

Ik hoor het graag van je! 

 

Hoi Marciano, Niet alleen voor ziekenhuis kan een vriend van mij ook niet bellen. hij krijgt “dit nummer niet bereikbaar, probeer dat later” dit bericht. Het ziekenhuis niet geblokkeerd. Ja mijn nummer staat goed bij in het systeem.En dit probleem bestaat al heel lang. 


Hi ​@celik0478, ik heb gelijk meegekeken bij je nummer en ik zie op onze dekkingskaart dat er wel de afgelopen tijd werkzaamheden aan ons netwerk bij je in zijn geweest. Wellicht dat dat een rol speelde, waardoor je niet goed bereikbaar was. Ik zie dat het inmiddels is opgelost. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. 

Mocht dat niet helpen, zou ik je willen vragen om een kruistest met je simkaart uit te voeren. Bij je abonnement zie ik dat ongeveerd een maand geleden, er een nieuwe simkaart gekoppeld is aan je nummer. Ervaar je sindsdien dit probleem of speelde het al eerder? Wellicht ligt het aan de nieuwe simkaart, er kan natuurlijk altijd wat mis mee zijn. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. 

Ik hoor het graag van je! 


Hallo,

Als ze mij vanuit het ziekenhuis bellen, vertellen ze mij dat mijn telefoon niet bereikbaar is. En dit evenement bestaat al heel lang. Ook al ging ik naar de Odido-winkel, ze konden geen oplossing vinden. Als een vriend van mij mij belt, kan hij mij niet bereiken. Misschien zijn er anderen die mij niet kunnen bereiken, maar ik weet het niet. Wat voor mij belangrijk is, is dat het ziekenhuis mij kan bereiken als ze bellen, maar dat kunnen ze niet. Als ik bel, kan ik ze bellen, maar als ze mij bellen, bereiken ze me niet. Ik heb mijn simkaart vervangen, maar dit probleem blijft bestaan. Kunt u mij helpen met dit probleem?

HI, Ik deed wat je zei en er veranderde niets. Na dit probleem heb ik mijn simkaart gewijzigd in e-Sim, maar het probleem bleef bestaan, Vervolgens heb ik opnieuw een simkaart gekocht en het probleem blijft bestaan. Ik probeerde mijn simkaart naar een andere telefoon , maar het werkte nog steeds niet. Dit probleem bestaat al een hele tijd.


@celik0478 Hmm, het lijkt erop dat het dan vanuit onze kant mis gaat. Ik heb nog een paar checks gedaan bij je nummer, maar ik zie dat verder alles goed staat ingesteld. Ik wil dit daarom voor je doorzetten naar één van onze netwerkspecialisten, zodat het dieper onderzocht kan worden. Hiervoor hebben ze wat voorbeelden nodig. Kun je onderstaande informatie met mij delen? 

3 recente voorbeelden voorzien van:

  • een tijdstip,
  • locatie 
  • het nummer van het ziekenhuis 

Dan kunnen zij dit wat dieper voor je onderzoeken. Ik zie je reactie graag tegemoet, zodat ik het voor je kan doorzetten! 


 

@celik0478 Hmm, het lijkt erop dat het dan vanuit onze kant mis gaat. Ik heb nog een paar checks gedaan bij je nummer, maar ik zie dat verder alles goed staat ingesteld. Ik wil dit daarom voor je doorzetten naar één van onze netwerkspecialisten, zodat het dieper onderzocht kan worden. Hiervoor hebben ze wat voorbeelden nodig. Kun je onderstaande informatie met mij delen? 

3 recente voorbeelden voorzien van:

  • een tijdstip,
  • locatie 
  • het nummer van het ziekenhuis 

Dan kunnen zij dit wat dieper voor je onderzoeken. Ik zie je reactie graag tegemoet, zodat ik het voor je kan doorzetten! 

 

Donderdag 21/11/2024 13:15 had ik een afspraak in Reinier de Graaf Gasthuis,Reinier de Graafweg 5, 2625 AD Delft.015 260 39 43 het nummer van het ziekenhuis 

En nog andre zikenhuis Ze belden me op 13/08/2024 om 9.00 uur , Reinier Haga Orthopedisch Centrum (RHOC)Toneellaan 2, 2725 NA Zoetermeer.079-2065500 het nummer van het ziekenhuis.

Maar ze konden mij niet bereiken.

En ook Een vriend van mij belde mij op 27/11/2024 om 17.45 uur maar kon mij niet bereiken. Hij woont in Cuijk.


@celik0478 dank voor de voorbeelden! Ik heb het zojuist allemaal voor je doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Het referentienummer is: 74626082. De verwerkingstijd is momenteel 4 dagen en ze behandelen alles wat op volgorde binnenkomt. Ze zullen dit grondig onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal telefonisch of per mail zijn. Het is voor nu even geduldig afwachten totdat er meer duidelijkheid komt!

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

 


@celik0478 dank voor de voorbeelden! Ik heb het zojuist allemaal voor je doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Het referentienummer is: 74626082. De verwerkingstijd is momenteel 4 dagen en ze behandelen alles wat op volgorde binnenkomt. Ze zullen dit grondig onderzoeken en binnen enkele dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Dit zal telefonisch of per mail zijn. Het is voor nu even geduldig afwachten totdat er meer duidelijkheid komt!

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

 

Ik heb een week geleden met de netwerkspecialist gesproken en hij zei dat het probleem door Vodafone werd veroorzaakt, niet door Odido, en Vodafone zei dat ze dit probleem zouden melden, maar er is al een week niets veranderd. Mijn probleem blijft bestaan. Als u mijn probleem niet kunt oplossen, denk ik erover om mijn lijn op te zeggen. Ik ben een slachtoffer van dit probleem. Ik heb al 2 weken echt problemen met het ziekenhuis omdat dit probleem nog steeds niet is opgelost. 


Hoi ​@celik0478 

Als je inderdaad maar door 1 nummer niet gebeld kunt worden is het logisch dat dit niet aan de ontvanger ligt.  Vodafone levert bij veel ziekenhuizen de vaste telefonie aansluiting/sip trunk. Daar gaat dus iets mis.

De klacht zou eigenlijk door de it afdeling van het ziekenhuis bij Vodafone moeten worden geopend dat men uw nummer via de sip trunk niet kunnen bereiken. 


Hoi ​@celik0478 

Als je inderdaad maar door 1 nummer niet gebeld kunt worden is het logisch dat dit niet aan de ontvanger ligt.  Vodafone levert bij veel ziekenhuizen de vaste telefonie aansluiting/sip trunk. Daar gaat dus iets mis.

De klacht zou eigenlijk door de it afdeling van het ziekenhuis bij Vodafone moeten worden geopend dat men uw nummer via de sip trunk niet kunnen bereiken. 

In het laatste bericht van ​@celik0478 
“En ook Een vriend van mij belde mij op 27/11/2024 om 17.45 uur maar kon mij niet bereiken. Hij woont in Cuijk.”


Als die vriend ook Vodafone heeft dan is de redenatie dat Vodafone een routeringsprobleem in haar netwerk heeft. Laat de vriend een klacht indienen bij Vodafone dat hij jou niet kan bereiken. 

Grote kans dat als Vodafone die klacht oplost het ziekenhuis je dan ook weer kan bereiken. Klinkt als dezelfde fout.


“En ook Een vriend van mij belde mij op 27/11/2024 om 17.45 uur maar kon mij niet bereiken. Hij woont in Cuijk.”

Ook hij kan een nummer van Ziggo hebben en dus weer Vodafone/Ziggo probleem

Reinier Haga Orthopedisch Centrum, 079-2065500

  • Toegekend

    10-09-2012

  • Aanvraagnummer

    20123132

  • Relatienaam

    Vodafone Libertel B.V.

Reinier de Graaf Gasthuis, 015-2603943

  • Toegekend

    07-06-2023

  • Aanvraagnummer

    20230164

  • Relatienaam

    Vodafone Libertel B.V.


Hoi ​@celik0478 

Als je inderdaad maar door 1 nummer niet gebeld kunt worden is het logisch dat dit niet aan de ontvanger ligt.  Vodafone levert bij veel ziekenhuizen de vaste telefonie aansluiting/sip trunk. Daar gaat dus iets mis.

De klacht zou eigenlijk door de it afdeling van het ziekenhuis bij Vodafone moeten worden geopend dat men uw nummer via de sip trunk niet kunnen bereiken. 

Je zei dat je het voor mij zou doen, ik heb een week gewacht, en nu zeg je dat ik het moet doen. Je moet dit doen. Ik weet niet eens hoe ik dit moet doen.

 


Hi ​@celik0478, ik heb gelijk meegekeken en ik zie inderdaad dat in de case is vermeld dat het aan Vodafone ligt. Het gaat hier om een routeringsissue gaat. Het ligt dus aan de verzender en niet de ontvanger. Ook zie ik dat het is doorgezet naar Vodafone om dit te laten herstellen, maar we weten natuurlijk niet hoe lang dit zal gaan duren. Dat ligt volledig aan Vodafone. Je kunt uiteraard contact met hun opnemen of met het ziekenhuis, zodat er nog meer druk achter wordt gezet en ze het sneller gaan oppakken!  


Reageer