Ik heb mijn telefoon een tijdje geleden gereset, waardoor de Odido-app ook verwijderd werd. Maar toen ik de app opnieuw installeerde en mijn abonnement wilde toevoegen, kreeg ik de foutmelding: “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Als het niet lukt, zie ik graag een screenshot tegemoet van de melding die je te zien krijgt en op welke manier je het probeert!
Yeni hesabı bağlamayı denedim ama hâlâ aynı hata mesajını alıyorum.
Hoi Selman, we kunnen je hier alleen in het Nederlands of Engels helpen. Is Engels makkelijker voor je? Laat het me dan weten. Dan zullen we voortaan in het Engels reageren.
Zou je me meer informatie kunnen geven? Ik zie namelijk een Mobiel abonnement en een Internet + TV abonnement. Met allebei een ander e-mailadres en hier op de Community ook een e-mailadres. Alle 3 zijn lege Mijn Odido-accounts. Log je via de app in of via de website? De beste manier is om via de website in te loggen met het e-mailadres dat aan je mobiele abonnement gekoppeld staat. Dat is een lang e-mailadres: s***n@gmail.com. Lukt het nu wel? Zo niet, welke foutmelding krijg je dan precies? We ontvangen graag een screenshot, zodat we je beter kunnen helpen.
Log je in met een ander e-mailadres, laat het me dan ook weten!
Okey, my English not perfect neither but at least better than my Dutch, so I prefer English
I can not logging to my odido for the selman27*******@gmail.com because i forgot the password, and when i try make a new password with click “forget password”,And after typed email,(selman27******gmail.com) I see on the screen “link for the create an new password sended your mail”
But the link never arrive my mail.
Okey I did log in to my Odido (selman27**@gmail.com)
But still I can’t see my mobile plan
Hello
However, before I want to do that, I want to try something else with you first. I also see a different email address listed with your subscription. That is
selman1905******@gmail.com. Can you try to create a new account with that and then add your subscription? If all goes well, that should work. If not, just let me know exactly what (error) message you are seeing.
I'd love to hear from you!
I already tryd create an new account, selman1905***@gmail.com is an new account, but resultaat same again, i can not add subscription
In the meantime, if you have any other questions, feel free to ask!
In the meantime, if you have any other questions, feel free to ask!
Oke, problem is solved.
Someone from Odido called me and he fixed
Bedankt voor alles
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.