Skip to main content

Ik heb mijn telefoon een tijdje geleden gereset, waardoor de Odido-app ook verwijderd werd. Maar toen ik de app opnieuw installeerde en mijn abonnement wilde toevoegen, kreeg ik de foutmelding: “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.

Hallo ​@Selman yigit, wel zo fijn als je je abonnement weer kunt inzien, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk je nummer uit je profiel erbij gepakt en er stond een account gekoppeld, waar al een hele lang tijd niet mee was ingelogd. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! Als je het in de app probeert en het lukt niet, check dan even of het lukt via een browser/laptopversie. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Als het niet lukt, zie ik graag een screenshot tegemoet van de melding die je te zien krijgt en op welke manier je het probeert! 


Yeni hesabı bağlamayı denedim ama hâlâ aynı hata mesajını alıyorum.


Hoi Selman, we kunnen je hier alleen in het Nederlands of Engels helpen. Is Engels makkelijker voor je? Laat het me dan weten. Dan zullen we voortaan in het Engels reageren.

Zou je me meer informatie kunnen geven? Ik zie namelijk een Mobiel abonnement en een Internet + TV abonnement. Met allebei een ander e-mailadres en hier op de Community ook een e-mailadres. Alle 3 zijn lege Mijn Odido-accounts. Log je via de app in of via de website? De beste manier is om via de website in te loggen met het e-mailadres dat aan je mobiele abonnement gekoppeld staat. Dat is een lang e-mailadres: s***n@gmail.com. Lukt het nu wel? Zo niet, welke foutmelding krijg je dan precies? We ontvangen graag een screenshot, zodat we je beter kunnen helpen.

Log je in met een ander e-mailadres, laat het me dan ook weten! 😄


 

Okey, my English not perfect neither but at least better than my Dutch, so I prefer English 

I can not logging to my odido for the selman27*******@gmail.com because i forgot the password, and when i try make a new password with click “forget password”,And after typed email,(selman27******gmail.com)  I see on the screen “link for the create an new password sended your mail”

But the link never arrive my mail.


 

Okey I did log in to my Odido (selman27**@gmail.com)

But still I can’t see my mobile plan

 

 


Hello ​@Selman yigit, no problem! Let's continue communicating in English. Thanks for the clarification. I see that the email address selman27*******@gmail.com is an ''empty'' account because you can't add your subscription. Something is probably going wrong from our side.  If you like, I can forward this to our IT team for you so they can sort it out. 

However, before I want to do that, I want to try something else with you first. I also see a different email address listed with your subscription. That is 
selman1905******@gmail.com. Can you try to create a new account with that and then add your subscription? If all goes well, that should work. If not, just let me know exactly what (error) message you are seeing. 

I'd love to hear from you! 

 


I already tryd create an new account, selman1905***@gmail.com is an new account, but resultaat same again, i can not add subscription 


@Selman yigit Thanks for the clarification. It seems that things are going wrong from our side then, which I can't solve right now either. I have therefore forwarded a case for you to our IT team so that they can investigate this further. The reference number is: 74606947. The processing time is currently 14 days due to busy times. They may well get to your case in a few days, but please note that it may take up to 14 days before you can expect feedback. Apologies for the inconvenience! I hope more clarity will come soon so you can feel free to add your subscription to your account. 

In the meantime, if you have any other questions, feel free to ask! 

 


@Selman yigit Thanks for the clarification. It seems that things are going wrong from our side then, which I can't solve right now either. I have therefore forwarded a case for you to our IT team so that they can investigate this further. The reference number is: 74606947. The processing time is currently 14 days due to busy times. They may well get to your case in a few days, but please note that it may take up to 14 days before you can expect feedback. Apologies for the inconvenience! I hope more clarity will come soon so you can feel free to add your subscription to your account. 

In the meantime, if you have any other questions, feel free to ask! 

 

Oke, problem is solved.

Someone from Odido called me and he fixed 

Bedankt voor alles 


@Selman yigit Nice that my colleagues fixed it for you and thanks for passing it on! If there is anything else we can do for you from this side, feel free to let us know. For now, I wish you a very nice weekend! 😄


Reageer