Skip to main content

Goedemiddag,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Vannacht is mijn iphone geupdate naar ios 18.1.1 en nu geeft mijn telefoon aan sim faillure en heb dus geen 4g meer.

Heb de sim in een oude telefoon gedaan en ook daar geeft deze dat nu aan.

Harde reset geprobeert, kaartje schoongemaakt, niks hielp.

Helaas is odido alleen telefonisch momenteel bereikbaar maar ik kan niet bellen…

Alvast bedankt!

Hi ​@reneercs, welkom op onze Community! Excuses voor de wat latere reactie, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, vermoed ik dat je simkaart defect is, aangezien je deze melding ook in een ander toestel krijgt. Kun je voor de zekerheid een aantal zaken controleren:

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, kan ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je bestellen. Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Of je kunt langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart. Mocht je willen dat ik 'm voor je bestel, vul dan even je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in in je profiel

Ik hoor het graag van je! 

Reageer