Bericht van Ferry Nijhof
Ik ben naar een vestiging van ODIDO gegaan om uiteindelijk mijn probleem op te lossen!
Vanmiddag ontzettend goed geholpen door Kars en zijn collega die verantwoordelijk zijn voor de vestiging van ODIDO op Presikhaaf. Vriendelijk en met een geweldige service!!! Ik was al geruime tijd op zoek naar een oplossing m.b.t. wisselgesprek wat niet werkte op mijn iPhone. Kars heeft het gefikst en het werkt weer... top!! Kars bedankt
Hallo â@ferrynijhof, ik zag dat je al een ander topic hierover had aangemaakt, waar ik in had gereageerd, zodat we samen naar een oplossing konden kijken. Fijn dat het is gelukt door een collega in onze shop in Arnhem, daar ben ik erg blij mee! Ik zal je antwoord ook doorsturen naar mijn collega's, zodat ze je mooie complimenten ook kunnen zien. Altijd fijn om zulke mooie reacties te ontvangen!Â
Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend!
Goedendag, Pharwin en Ferry
Zelf zit ik met het zelfde probleem dat mijn gesprekken gelijk doorgestuurd worden naar de voicemail en daarbij als de beller gelijk ophangt zie ik hier dus niks van terug, dit lijdt dus vaak tot frustratie.Â
Al meerdere dingen geprobeerd:
- nieuwe sim
- de +43# codes (verschillende)
- e-sim
- nieuwe telefoon
Maar nog steeds niet geholpen/verholpen!
Weten jullie wat er gedaan is zodat dit bij mij verholpen kan worden. De plaatselijke Odido winkel heeft mij nu ook al 2x weg gestuurd omdat zij er niet uit kwamen.
Â
Bedankt alvast, Jordy