Skip to main content

Zoals in dit forum vaker gepost lukt het mij niet om mijn nieuwe (prepaid) 06 nummer te koppelen aan een Odido account. Ik krijg de melding dat het nummer al aan een andere account gekoppeld is, terwijl ik dit nummer niet eerder gekoppeld heb (heb het pas enkele uren geleden aangeschaft). 
inmiddels al diverse keren met de klanten service gebeld, koppeling met een ander mailadres met een nieuwe account geprobeerd maar niets werkt. Het zou te maken hebben met een oude Tele-2 / t-mobile account, of met cookies van de Odido app, maar tot nu toe is het ondanks alle goedbedoelde adviezen niet gelukt. 
Ik hoop dat een van de Odido wizards in dit forum mij verder kan helpen. 

Inmiddels is het met een 3e email adres gelukt om 06 nummer en account te koppelen. Met dank aan Aletta van de klantenservice!👍🏼

Goedemorgen Sentinel, van harte welkom op de Community! Superfijn dat Aletta je inmiddels goed heeft geholpen en het is gelukt om je abonnement aan je Mijn Odido-account te koppelen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄

Reageer