Skip to main content

Door de laatste zendmast werkzaamheden heb ik al 3 weken geen bereik op mn prepaid mobiel!

 

Hallo ​@TonyC 

Gaat het op andere locaties wel goed? Je kan hiervan een melding maken op de dekkingskaart.


Hallo ​@TonyC 

Gaat het op andere locaties wel goed? Je kan hiervan een melding maken op de dekkingskaart.

Dat klopt, buiten Stolwijk gewoon bereik. 3G frequentie was niet aangesloten volgens de medewerker.

Tot heden nog steeds niet opgelost….


Hi ​@TonyC, een goed bereik is in deze tijd onmisbaar, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 

Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Hopelijk zorgt dit voor wat verbetering! Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, en geboortedatum ter verificatie vermelden in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 


Hi ​@TonyC, een goed bereik is in deze tijd onmisbaar, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 

Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Hopelijk zorgt dit voor wat verbetering! Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, en geboortedatum ter verificatie vermelden in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

Bedankt voor uw reactie.

 

Toestel is up-to-date. 

Kan op de kaart geen melding maken, foutmelding bij stap 2 na sms verificatie.

netwerk instellingen zijn ook al hersteld.

als ik met het toestel buiten dit gebied ben, is er direct verbinding

 


Hi ​@TonyC, een goed bereik is in deze tijd onmisbaar, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 

Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Hopelijk zorgt dit voor wat verbetering! Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, en geboortedatum ter verificatie vermelden in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

dit krijg ik als ene melding wil maken


tevens een abbonnement met toestel frequenties, wel data, maar kan niet bellen en gebeld worden.

buiten de woonregio wel bereikbaar

voor beide geldt nu al ruim 3 weken compensatie

 

Network Technology GSM / HSPA / LTE / 5G
2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
3G bands HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
4G bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 32, 38, 40 - Global
  1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41 - China
5G bands 1, 3, 7, 28, 77, 78 Sub6 - Global
  1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA - China
Speed

HSPA, LTE, 5G (2+ Gbps DL)


@TonyC ik zie verder geen bijzonderheden bij je abonnement en ook geen werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. Kun je checken of het lukt om de melding via je telefoon te maken? Zo niet, dan ontvang ik graag 3 recente voorbeelden voorzien van een tijdstip en locatie, toen je dit ervaarde. Dan kan ik het voor je doorzetten naar onze netwerkspecialisten! 


Hoe wil je de voorbeelden hebben???


Goedemiddag Tony, de voorbeelden mag je simpelweg in een reactie hieronder aan ons doorgeven. Mijn collega's hebben de volgende gegevens nodig om het zo goed mogelijk te onderzoeken: 3 verschillende voorbeelden van maximaal 3 dagen oud: Datum + tijdstip en de locatie(s) waar je geen bereik hebt. Mocht het op 1 of meerdere specifieke adressen zijn, dan mogen de gegevens ook via een privébericht naar mij of Pharwin! 😊


Reageer