Ik heb een iPhone 12 Pro Max maar mijn wisselgesprek werk niet. Wanneer ik in gesprek ben schakelt de verbinding gelijk door naar Voicemail. Alle instellingen staan goed.
Heb ODIDO gebeld maar kunnen niet helpen
Bij instellingen telefoon > Wisselgesprek balkje staat op aan [groen]
Ik heb wisselgesprek geactiveerd: *43# 'bel'-toets.
Wisselgesprek heeft wel gewerkt maar nu zonder aantoonbare oorzaak of instellingswijziging niet meer.
Hopenlijk kan iemand mij helpen!!!
Groet, Ferry
Bladzijde 1 / 1
Bericht van Ferry Nijhof
Ik ben naar een vestiging van ODIDO gegaan om uiteindelijk mijn probleem op te lossen!
Vanmiddag ontzettend goed geholpen door Kars en zijn collega die verantwoordelijk zijn voor de vestiging van ODIDO op Presikhaaf. Vriendelijk en met een geweldige service!!! Ik was al geruime tijd op zoek naar een oplossing m.b.t. wisselgesprek wat niet werkte op mijn iPhone. Kars heeft het gefikst en het werkt weer... top!! Kars bedankt
Hallo @ferrynijhof, ik zag dat je al een ander topic hierover had aangemaakt, waar ik in had gereageerd, zodat we samen naar een oplossing konden kijken. Fijn dat het is gelukt door een collega in onze shop in Arnhem, daar ben ik erg blij mee! Ik zal je antwoord ook doorsturen naar mijn collega's, zodat ze je mooie complimenten ook kunnen zien. Altijd fijn om zulke mooie reacties te ontvangen!
Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend!
Goedendag, Pharwin en Ferry
Zelf zit ik met het zelfde probleem dat mijn gesprekken gelijk doorgestuurd worden naar de voicemail en daarbij als de beller gelijk ophangt zie ik hier dus niks van terug, dit lijdt dus vaak tot frustratie.
Al meerdere dingen geprobeerd:
nieuwe sim
de +43# codes (verschillende)
e-sim
nieuwe telefoon
Maar nog steeds niet geholpen/verholpen!
Weten jullie wat er gedaan is zodat dit bij mij verholpen kan worden. De plaatselijke Odido winkel heeft mij nu ook al 2x weg gestuurd omdat zij er niet uit kwamen.
Bedankt alvast, Jordy
Hi @Jordy Oudendijk, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als deze functie het doet en goed dat je zelf al een aantal dingen hebt geprobeerd. Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken!
Zojuist gegevens aangevuld.
Hi @Jordy Oudendijk, excuses voor de wat latere reactie. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb direct meegekeken en ik zag dat er een instelling niet goed stond ingesteld, waardoor het niet werkte. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op deze functie. Nu staat het goed ingesteld. Kun je je toestel opnieuw opstarten en de bovenstaande stappen opnieuw doorlopen? Het zou nu wel moeten werken en ik hoor het graag van je!
Bedankt voor je reactie dit is wat ik nu zie.
Hi @Jordy Oudendijk, excuses voor de wat latere reactie. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb direct meegekeken en ik zag dat er een instelling niet goed stond ingesteld, waardoor het niet werkte. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op deze functie. Nu staat het goed ingesteld. Kun je je toestel opnieuw opstarten en de bovenstaande stappen opnieuw doorlopen? Het zou nu wel moeten werken en ik hoor het graag van je!
Het is gelukt, hartelijk dank
@Jordy Oudendijk Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.