Skip to main content

HBO Max (standaard) werkt niet meer

  • 5 december 2024
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn hbo Max account. Hij geeft een optie dat ik opnieuw moet verlengen terwijl in mijn Odido account, de extra nog gewoon op actief staat. Hbo gebeld maar zij kunnen mij niet helpen helaas. Wat is het probleem? Het lijkt wel of er geen koppeling meer mogelijk is tussen Odido en HBO Max 

Uitgelichte reactie

6 december 2024

Marciano van Odido schreef:

Hoi Janneke, van harte welkom op de Community en leuk dat je HBO Max als Extra gebruikt! Wat apart dat je opeens deze melding krijgt. Dit heb ik een tijdje terug ook voorbij zien komen. Laten we snel kijken of we dit hiermee kunnen oplossen. Ik heb de HBO Max Extra zojuist uit en opnieuw aangezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

  • Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Ik hoor graag van je of het lukt. Werkt het hiermee nog niet? Vul dan de laatste 4 cijfers van je IBAN in in je profiel. Dan zet ik een case door naar mijn collega's van de technische afdeling! 😄

Het is gelukt! Ik moest wel allerlei wachtwoorden resetten maar ik kan er weer in! Dank 

4 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 december 2024

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Janneke, van harte welkom op de Community en leuk dat je HBO Max als Extra gebruikt! Wat apart dat je opeens deze melding krijgt. Dit heb ik een tijdje terug ook voorbij zien komen. Laten we snel kijken of we dit hiermee kunnen oplossen. Ik heb de HBO Max Extra zojuist uit en opnieuw aangezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

  • Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Ik hoor graag van je of het lukt. Werkt het hiermee nog niet? Vul dan de laatste 4 cijfers van je IBAN in in je profiel. Dan zet ik een case door naar mijn collega's van de technische afdeling! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 december 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Janneke, van harte welkom op de Community en leuk dat je HBO Max als Extra gebruikt! Wat apart dat je opeens deze melding krijgt. Dit heb ik een tijdje terug ook voorbij zien komen. Laten we snel kijken of we dit hiermee kunnen oplossen. Ik heb de HBO Max Extra zojuist uit en opnieuw aangezet. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

  • Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Ik hoor graag van je of het lukt. Werkt het hiermee nog niet? Vul dan de laatste 4 cijfers van je IBAN in in je profiel. Dan zet ik een case door naar mijn collega's van de technische afdeling! 😄

Het is gelukt! Ik moest wel allerlei wachtwoorden resetten maar ik kan er weer in! Dank 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@jannekeburgers, fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog heel veel streamingsplezier en een fijne dag toe! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen