Goedemorgen @Rexeter, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie dat je HBO Max bundel goed staat ingesteld. Als je wilt, kan ik de bundel voor je stopzetten, zodat je het opnieuw kunt instellen. Als je dan dezelfde melding krijgt, vermoed ik dat het aan HBO Max ligt. In dat geval, kun je dan het beste contact opnemen met HBO Max: https://help.hbomax.com/nl/Home/Index.
Graag! Zijn dat dezelfde stappen dat ik vorige keer moest doorlopen (om jem te activeren?)
Hi @Rexeter, excuses voor de wat latere reactie! Ik zie dat het issue ook bij andere klanten speelt, dus ik vermoed dat er iets niet goed gaat bij HBO Max. Ik heb zojuist de bundel voor je uitgeschakeld. Kun je die weer proberen te activeren via je Mijn Odido account? Mocht je alsnog dezelfde melding krijgen, dan wil ik graag voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten, zodat het onderzocht kan worden. Heb je dan ook een screenshot van de melding voor mij? Dan ga ik het daarna direct voor je doorzetten.
Ik hoor het graag van je!