Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Geen internet, geen contact, geen oplossing...
Medio juli zijn wij overgestapt naar T-Mobile. Althans, dat was de bedoeling. Het heeft een flink aantal weken geduurd voordat de verbinding eindelijk werkte. Hiervoor is twee keer een ‘monteur’ langsgeweest die feitelijk alleen heeft geconstateerd dat er wel/geen signaal op de lijn stond, op basis van de lampjes op de mediaconverter. Helaas was de pret van korte duur. Al na een paar weken stopte de verbinding er mee. Meerdere keren over gebeld met de klantenservice. De ene keer is er niets te zien in het systeem en wordt er steeds een nieuw ticket aangemaakt. De andere keer is er wel van alles te zien maar geen oplossing en wordt er ook een nieuw ticket aangemaakt. Enige terugkoppeling heb ik hierop nog nooit ontvangen. Wel is mij verteld dat er weer een monteur bij ons in huis langs moet komen om te constateren dat er geen signaal op de lijn staat. Waarom daar een monteur voor nodig is begrijp ik niet. De mediaconverter geeft zelf al aan dat er geen signaal is en voorheen werkte het wel. Bij ons in huis is niets gewijzigd. Ergo: het probleem zit buitenshuis. De medewerkers aan de telefoon begrijpen dit, maar ‘dit is nou eenmaal de procedure’. Guidion zou gebeld hebben om een afspraak te maken. Dat is niet gebeurd. Een bezoek van Guidion zie ik ook niet zitten. De monteur was de vorige keren zeer onbeschoft en heeft ook letterlijk niets gedaan, behalve naar het lampje kijken. Praktisch wordt een bezoek ook heel lastig. Vanwege het slechte internet (via mobiel internet vouchers) kunnen wij niet meer thuiswerken. Vrije dagen hebben we niet meer, mede doordat we al twee keer eerder vrij hebben moeten nemen voor T-Mobile. Niet thuis kunnen werken levert ook veel praktische problemen op, bijvoorbeeld met de kinderopvang. Zowel ons werk als ons gezin leidt hier onder en Inmiddels hebben wij slapeloze nachten door al dit gedoe en lopen we echt tegen onze grenzen aan. Vorige week daarom telefonisch vriendelijk verzocht om het abonnement dan maar te beëindigen. Hiervoor zou intern een verzoek worden gedaan en binnen twee dagen reactie op komen. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog helemaal niets gehoord. Wat moeten wij doen om dit probleem eindelijk opgelost te krijgen en weer normaal internet te kunnen hebben?
wifi punt opzeggen
Goededag Community, ik zou graag al voor aannemelijke tijd mijn wifi punt willen opzeggen. Echter kan dat helaas niet omdat ik nog steeds (al sinds februari) een bestelling bij jullie nog heb lopen (voorheen T-Mobile). Die bestelling is betreft mijn glasvezelaansluiting waarvan ik hoopte dat hij niet iedere maand steeds maar weer met de terugkerende wederom teleurstellende mail een maandje verder werd geschoven. Maar helaas. Maar ook helaas, dat doordat die bestelling die nog steeds loopt, ik ondertussen niet mijn wifi punt kan opzeggen wat mij toch telkens €2,50 extra per maand bovenop mijn factuur kost. Nou heb ik uit eerdere berichten begrepen dat jullie last hebben van een heuveltje wat betreft de aanlegging van het glasvezel. Gek eigenlijk wel, want ik dacht dat dat op bepaalde punten gewoon door de grond werd geschoten en je daardoor zou zeggen dat zo’n heuveltje dan ook geen obstakel zou moeten zijn. Enfin, het lijkt mij ook niet dat zo’n heuveltje (of de daardoor zeer langdurig lopende bestelling) mij zou moeten belemmeren voor het wel of niet opzeggen van een Wifi punt. Ik zou dat dan ook zeer graag willen doen, dan wel niet met terugwerkende kracht als dat mogelijk is. Nou valt er natuurlijk wat te zeggen over waarom ik daar dan niet eerder over heb aangeklopt, maar laten we zeggen, er was een ‘heuveltje’ waardoor ik daar niet eerder aan was toegekomen. Daarnaast speelde de telkens terugkerende mail met ze zogenoemde update over jouw glasvezelaansluiting toch zeker een grote rol. Want ook al word er telkens geen belofte gedaan, je hoopt toch iedere keer dat het de volgende maand dan toch echt gaat gebeuren. Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij je aan te leggen. We verwachten rond september - oktober de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen. Maar je zult vast begrijpen dat als je keer op keer zo’n mail krijgt sinds februari, je er op een gegeven moment ook niet meer in gaat geloven. Kort samengevat; Ik zou graag mijn Wifi punt willen opzeggen omdat ik dat niet zelf kan doen omdat er nog steeds al een teleurstellend lange bestelling mij dat doet voorkomen.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen