Skip to main content

Hallo odido,

Graag mijn account hier verwijderen. Bedankt vooral voor de niet geboden hulp, en aangemaakte topics die binnen twee uren spontaan op  uitgelicht worden gezet. Terwijl er tot nu toe altijd geen hulp of enige reactie is gegeven los van de zo geweldige 'superusers'

Heb jaren geleden hier een account aangemaakt maar dsl en t mobile waren destijds niet werkbaar. Toen juist wel goed geholpen. Maar nu heb ik serieuze bedenkingen gekregen.

Hoi Jeroen,

Je account kan niet worden gedelete dan vallen er gaten in topics. Wel zal een moderator jouw username naar anonymus kunnen aanpassen. Wacht even hun berichten af.

Die gaten maken mij niks uit, hulp krijg je toch niet, het is echt niet fair dat iets op behandeld wordt gezet, terwijl dat totaal niet klopt en er verder geen enkele reactie komt. Geeft wel een nare sfeer hier.

Ik loop tegen een enorme muur aan waar ik niet mee verder kom. Ook telefonie is ondermaats een backoffice die niets van zich laat horen. Dus dan ken je als toekomstige klant al helemaal niks meer,..

Hi @JeroenB_, bij deze verwijder ik je account van de Community. Hierna kun je niet meer inloggen en zal je gebruikersnaam niet meer worden getoond.

Reageer