Sinds ik Internet en TV heb van Odido, kan ik geen verbinding maken met de VPN van mijn werkgever.
De systeembeheerder van mijn bedrijf zegt, dat er meerdere personen die problemen hebben sinds ze overgestapt zijn op Odido.
Om er zeker van te zijn dat het probleem bij Odido zit, heb ik bij kennissen ingelogd via het KPN netwerk en bij andere via het Ziggo netwerk. Dit gaat zonder problemen.
Zelfs bij de McDonald lukt het me om in te loggen, dus de VPN is makkelijk toegangbaar.
Heb de hele week, en meerdere keren per dag, gebeld met de helpdesk voor een oplossing.
Deze hadden ze ziet, en bleven maar volhouden dat het aan de laptop lag.
Er was ook een medewerker die zei: “Het internet doet het, dus ik hoef je niet verder helpen”.
Ik heb gevraagd wat het kostte om mijn abonnement te beeindigen, maar dit was duurder dan het contract door te laten lopen.
Geen klant vriendelijke oplossing dus.
Ik heb er nu maar een Ziggo internet only abonnement bij genomen, en zit mijn jaartje wel uit bij Odido.
Mijn advies is om goed na te denken, voordat je bij Odido een abonnement afsluit.
In mijn geval is het dus “Goedkoop is duurkoop
Guus