Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 verbinden deurbel action LSC


Hoi allemaal, 

ik ben sinds kort over gestapt naar Odido allemaal prima echter ondervind ik problemen met het koppelen van mijn deurbel. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.

Ik heb de verbinding gesplitst 2.4G & 5G omdat deze alleen op de 2.4G werkt en de volgende stappen uitgevoerd.

 

  • camera reset 
  • rood knipperend lampje 
  • qr code scannen, deze geeft een geluid echt daarna blijf hij zoeken en vind de deurbel niet

 

wellicht heeft iemand dit ook eerder meegemaakt en hier een oplossing voor. Alvast bedankt 

 

Groetjes

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @yessica 

Volgens de handleiding moet je de Beep van de deurbel na het scannen ook bevestigen. probeer het ook eens met Bluetooth aan.

Handleiding

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2024

Hallo @yessica 

Volgens de handleiding moet je de Beep van de deurbel na het scannen ook bevestigen. probeer het ook eens met Bluetooth aan.

Handleiding


  • Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 3 juni 2024

Hoi hoi, dank je wel voor het senlle antwoord. Echter stond tijdens de instalatie bluetooth wel gewoon aan. Kan ik dit nog anders doen? Groetjes Yessica

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 3 juni 2024

@yessica 

Kan je de app ook nog eens verwijderen en opnieuw installeren? Lukt de laatste stap waarbij je het geluid moet bevestigen?


  • Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 3 juni 2024

Hi 

 

Ik heb de app verwijdert en opnieuw erop gezet dan krijg je idd de vraag voor bluetooth etc dat heb ik allemaal toegestaan. Maar helaas bij het scamnen van de qr code hoor ik hem geluid maken dan gaat hij zoeken en na 2 minuten niks gevonden


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 4 juni 2024

Hi @yessica, ik heb WPA-2 ingeschakeld en Wifi 6 uitgeschakeld. Kan je kijken of je nu wel een verbinding tot stand krijgt? 


  • Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 4 juni 2024

Hi hi sorry voor de late reactie nu pas thuis. 

Zie nu als ik wifi verbinding wil maken de volgende melding als ik verbinding wil maken is uitgezet door beheerder en wpa3 verbinding is vereist. Nu ben ik daar helemaal niet in thuis. 

 

Groetjes

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 5 juni 2024

Goedmorgen kan dit zo snel mogelijk opgelost worden svp. Vpn verbinding valt er om de haverklap uit en kan zalf niet meer inloggen op de modem

 Thx


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 5 juni 2024

@yessica 

Als de melding WPA3 is vereist verschijnt dan helpt het vaak om het netwerk op dat apparaat te vergeten en opnieuw verbinden.

Voor het inloggen op de modem kan een fabrieksreset misschien helpen door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


  • Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 5 juni 2024

Goedemiddag, 

Reset is gelukt daardoor heeft die natuurlijk weer de oude instellingen terug gezet. Welnweer gesplits 2.4G en 5G. 

Helaas lukt het me niet te verbinden met deurbel hij zoekt 2 minuten en dan is het toevoegen niet gelukt. 


  • Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 8 augustus 2024

Goedemiddag,

 

heeft iemand enig idee, het lukt mij nog steeds niet om te verbinden :-(

Ook andere camera die binnen staat lukt niet.

alvast hartelijk dank voor de reactie.


Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2091 reacties
  • 8 augustus 2024

LSC Smart Connect wifi veranderen: dit werkt altijd

 

Wanneer je het LSC Smart Connect wifi-netwerk wil wijzigen, dan moet je dus eigenlijk van voor af aan beginnen met installeren. Eerst dien je het apparaat te resetten.

Hoe dat moet, verschilt per product. Voor de lampen van de Action geldt bijvoorbeeld dat je hem snel drie keer aan en uit moet zetten. En de deurbel heeft hiervoor een speciale resetknop achterop zitten.

Stap één is dus de producten terug naar de fabrieksinstellingen brengen.

 

Deze stappen heb je neem ik uitgevoerd, maar het resultaat is dat er nog steeds geen connectie kan worden opgebouwd?

Lees trouwens ook dat je niet de enige bent die hardnekkige problemen heeft met spullen van LSC, lijkt een breder probleem dus.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen