Skip to main content

Beëindiging en retour apparatuur

  • 12 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 24 juni heb ik een overstap gemaakt naar een andere provider. Dit is goed gegaan via de overstapservice. Ook de factuur is tot deze datum opgemaakt. 

Echter lijkt mij bestelling niet te worden afgerond. Ik heb ook geen retourlabel ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd. Dus heb ik op 31 juli zelf alles maar via DHL retour gestuurd met mijn gegevens erbij. Daarvan blijft de Track en Trace nu al sinds 1 aug hangen op "retour verzonden naar verzender". 

Gaat dit allemaal goed afgerond worden? Lijkt nu niet allemaal goed te gaan in ieder geval.

Uitgelichte reactie

12 augustus 2024

Hoi @GijsHm, jammer dat je ons gaat verlaten, toch geef ik je heel graag meer informatie hierover! Ik heb direct je modem opgezocht in onze systemen en ik zie dat je modem toevallig vandaag is geregistreerd door onze distributiepartner. Daarom is alles piekfijn in orde.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en je het allerbeste toewensen bij je nieuwe provider! 🙂

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 12 augustus 2024

Hoi @GijsHm, jammer dat je ons gaat verlaten, toch geef ik je heel graag meer informatie hierover! Ik heb direct je modem opgezocht in onze systemen en ik zie dat je modem toevallig vandaag is geregistreerd door onze distributiepartner. Daarom is alles piekfijn in orde.

Ik wil je hartelijk bedanken voor het retourneren en je het allerbeste toewensen bij je nieuwe provider! 🙂


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen