Skip to main content

Sinds afgelopen zondag contact met Odido over een breukje in glasvezel kabeltje. Woensdag hoor ik via de klantenservice dat de tickets niet zijn doorgezet. Gisteren naar de Odido winkel geweest, ze hebben voor mij gebeld, het zou prio hebben. Vanochtend weer gebeld, er zou contact worden gemaakt met de TD maar wederom niets meer gehoord. Ik zit al een week zonder diensten en ik heb niet het idee dat het opgelost gaat worden. 

Hoi @Josjezonderinternet, handig dat je mij hiervan op de hoogte brengt, ik snel je graag te hulp! Omdat ik een aantal taken kan overnemen van de technische dienst heb ik direct de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL geïnformeerd. Graag had ik meteen ervoor gezorgd dat je een afspraak met hen kon maken, alleen zijn zij niet bereikbaar in het weekend. Ze zullen je uiterlijk dinsdag bellen voor een afspraak.

Ik probeer er haast achter te zetten, ik zie je graag snel weer helemaal genieten van het Internet!


Reageer