Hallo , ik heb sept vorig jaar tv internet thuis,opgezegd , apperatuur teruggestuurd, en in jan kreeg ik mail dat ik 165 euro terugkreeg ivm onterechte boete , ik dacht ,fijn , attent van odido. Toen dit NIET kwam , belde ik en bleek dat t foutje was en dat ik 165 euro moest betalen omdat ik al 165 euro had gehad . Duhhh na veel bellen en mailen , gaf men toe dat er wat fout was gegaan , en ik zou compensatie krijgen van 180 euro en 51,80 , en idd kreeg weer mail dat t eraan kwam maar weer niks...we zijn nu al in juni 2024 ondertussen , ik werd gek van loze beloftes en nam contact op met tisha van lammeren , ceo van odido via linkdinn, ze zei dat ze t ging oplossen en idd , ene Nina nam contact op en ik kreeg 180 euro , en de 51 euro zou dan met factuur van juli komen , ook had ze extra 51 euri aangemaakt , ze zei dat is extraa voor t wachten . Tis nu 15 augustus niks gekregen , en gister belde ik Nina , ze zei er is helaasiets ni goed gegaan , t had al op bank moeten staan ,dus ze gaf opdracht om ipv factuur , deze als betaling te doen via financiele afdeling , moest deze week erop staan . Tis nu donderdag dus t kan nog maar echt hoe kan zoon groot bedrijf als odido , dit niet fatsoenlijk afhandelen , en eerlijk . Nina als ook andere mederwerkers zijn toppers , helpen netjes ,maar doe zijn afhankelijk van financiele afdeling , dusja dan is daar iets mis denk ik dan , bijna jaar later , nog mee bezig en al is t klein bedrag , tis zo irretant dat dit nog steeds tijd en energie vreet, wachten en weer bellen , voel me echt zo,n zeurpiet maar ook genaaid grwoon. Nogmaals respect voor mederwerkers, die doen hun ding en uiteindelijk t overmaken blijkt heel moeilijk , terwijl 1 druk op knopje en t staat op andere rekening.alleen niet bij OOOOOODIDO GR JOHAN
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.