Skip to main content

Hallo , ik heb sept vorig jaar tv internet thuis,opgezegd , apperatuur teruggestuurd, en in jan kreeg ik mail dat ik 165 euro terugkreeg ivm onterechte boete ,  ik dacht ,fijn , attent van odido.  Toen dit NIET kwam , belde ik en bleek dat t foutje was en dat ik 165 euro moest betalen omdat ik al 165 euro had gehad . Duhhh  na veel bellen en mailen , gaf men toe dat er wat fout was gegaan , en ik zou compensatie krijgen   van 180 euro en 51,80 ,    en idd kreeg weer mail dat t eraan kwam  maar weer niks...we zijn nu al in juni 2024 ondertussen ,   ik werd gek van loze beloftes en nam contact op met tisha van lammeren , ceo van odido  via linkdinn,  ze zei dat ze t ging oplossen en idd , ene Nina nam contact op en ik kreeg 180 euro , en de 51 euro zou dan met factuur van juli komen , ook had ze extra 51 euri aangemaakt  , ze zei dat is extraa voor t wachten .  Tis nu 15 augustus   niks gekregen , en gister belde ik Nina , ze zei  er is helaasiets ni goed gegaan , t had al op bank moeten staan ,dus ze gaf opdracht om ipv factuur , deze als betaling te doen via financiele afdeling ,  moest deze week erop staan .   Tis nu donderdag dus t kan nog maar echt     hoe kan zoon groot bedrijf als odido ,  dit niet fatsoenlijk afhandelen , en eerlijk .  Nina als ook andere mederwerkers zijn toppers   , helpen netjes ,maar doe zijn afhankelijk van financiele afdeling ,  dusja  dan is daar iets mis  denk ik dan ,  bijna jaar later , nog mee bezig  en al is t klein bedrag , tis zo irretant dat dit nog steeds tijd en energie vreet, wachten en weer bellen ,  voel me echt zo,n zeurpiet maar ook genaaid grwoon.  Nogmaals  respect voor mederwerkers,  die doen hun ding en uiteindelijk t overmaken blijkt heel moeilijk ,  terwijl  1 druk op knopje en t staat op andere rekening.alleen niet bij   OOOOOODIDO   GR JOHAN

Hi @Johank71, bedankt voor het delen van je ervaring.

Ik hoop dat het er deze week voor je op staat. Er is echt iets niet helemaal soepel gegaan hier, sorry daarvoor. Nu werkt het overboeken bij ons iets anders dan 1 druk op de knop. Dit soort bedragen worden altijd eerst gecontroleerd door een speciale afdeling en zodra het goedgekeurd is wordt de vergoeding aangemaakt. Dan staat het in ons systeem en kan het soms wat langer duren voordat het systeem een seintje geeft om het te storten. Meestal komt het bedrag dan aan het einde van de maand, in een volgende betaalcyclus (wanneer je een volgend factuur van ons zou verwachten), na de verrekening met de abonnementskosten op je bank. Er gaat altijd een boel tijd overheen voordat het geld terecht komt bij de klant. Maar dat het zo lang heeft mogen duren is niet de bedoeling. Gelukkig ben je al onder de hoede genomen van Nina en hopelijk staat het geld er deze week op! 


Hi @Johank71, bedankt voor het delen van je ervaring.

Ik hoop dat het er deze week voor je op staat. Er is echt iets niet helemaal soepel gegaan hier, sorry daarvoor. Nu werkt het overboeken bij ons iets anders dan 1 druk op de knop. Dit soort bedragen worden altijd eerst gecontroleerd door een speciale afdeling en zodra het goedgekeurd is wordt de vergoeding aangemaakt. Dan staat het in ons systeem en kan het soms wat langer duren voordat het systeem een seintje geeft om het te storten. Meestal komt het bedrag dan aan het einde van de maand, in een volgende betaalcyclus (wanneer je een volgend factuur van ons zou verwachten), na de verrekening met de abonnementskosten op je bank. Er gaat altijd een boel tijd overheen voordat het geld terecht komt bij de klant. Maar dat het zo lang heeft mogen duren is niet de bedoeling. Gelukkig ben je al onder de hoede genomen van Nina en hopelijk staat het geld er deze week op! 

Nou  ik zal toch f vermelden dat Nina Bongaerts , haar woord is nagekomen dat ze haar best doet en in gaten houdt of dat t goed zou komen met de terugbetaling.Want t ging weer mis en toen ik haar mailde ,ging ze direct erachteraan ,en ja hoor  vrijdag om 17.15 uur ,net voor t weekend ,stond t geld erop. Heel blij dat t nu echt opgelost is . Met grote dank aan Nina maar ook de medewerkers die wel hun best deden maar in t systeem ging t dan mis.

Heb echt heeeel veel gebeld en geschreven, logisch ook,maar uiteindelijk toch goed afgehandeld.Dat zegt ook wel wat,Er kan altijd wat mis gaan maar als t dan opgelost ,al duurde t keilang,dan verdienen ze toch respect vsn mij.  Dus mensen   bedankt!! En ojeeedido   jullie zijn weer odido     hahaha    tnx en groeten Johan   ook Tommy bedankt 


Hoi @Johank71, super fijn dat het nu helemaal is opgelost en bedankt voor de leuke complimenten die je aan ons geeft! 😊 Namens Nina, Tommie en de andere collega's: heel graag gedaan en wij hopen dat je een fantastisch weekend hebt! 😃


Reageer