Ik ben al ruim 20 jaar aangesloten bij Euroclix. Op deze site kun je clix verdienen door op emails te klikken, abonnementen af te sluiten, aankopen te doen op websites aangesloten bij Euroclix en diverse winacties. Ik heb diverse malen een aardig bedrag laten uitkeren die ik heb verdient middels deze acties. Zo heb ik een abonnement bij Odido afgesloten via Euroclix. Zij staan op de site met een mooie actie waarbij je veel clix kunt verdienen bij het afsluiten van een abonnement. Inmiddels heb ik dit gedaan, maar Odido zegt geen claims in behandeling te nemen. Ergens onderaan de aanbieding staat dat beschreven. Dus eerst een mooie aanbieding dat je vele clix kunt verdienen om daaronder te vermelden dat ze geen claims in behandeling nemen. Dat is pure misleiding. Ik heb een mail gestuurd naar Odido en als reactie kreeg ik een mail over de onbetrouwbaarheid van Euroclix uit het jaar 2015. Een enkele reactie is daar uitgehaald van iemand die ontevreden was over Euroclix. Alle reacties daaronder laten zien dat euroclix wel degelijk betrouwbaar is. Overal gaat het weleens mis, zo ook bij Odido, dat is duidelijk. Mijn vraag is waarom ik de clix niet krijg uitgekeerd terwijl het letterlijk op de site staat dat ik deze kan verdienen bij het af van een abonnement via Euroclix. Ik heb zo vele abonnementen en aanbiedingen afgesloten en aangenomen en is altijd zoals beloofd uitgekeerd. Odido wil hier niet aan meewerken terwijl ze tot op heden nog steeds op de site van Euroclix pronken met de aanbieding. Alle bewijs opgestuurd, screenshots gemaakt, maar na de laatste mail geen reactie meer. Misschien op deze manier?
Goedemorgen
De Clix moet je bij Euroclix claimen en niet bij Odido.
Veel succes!
Bron EC
Daarom biedt EuroClix de mogelijkheid aan leden om een claim in te dienen. We vragen je wel met klem om nog eens goed alle vragen en informatie in de FAQ sectie door te nemen. Het onnodig indienen van claims leidt tot onnodig veel werk bij EuroClix en onze partners.
Heb je alle informatie doorgenomen en ben je van mening dat je een claim wilt indienen, selecteer dan de transactie waarvoor je een claim wilt indienen.
De eerste foto staat op de site van Euroclix, de tweede heb ik ontvangen via email. Op die manier heb ik een abonnement afgesloten en ben dus ingegaan op de aanbieding. Wat ik eerder vermelde heb ik op die manier eerder contracten afgesloten bij energie maatschappijen en ook thuis internet abonnementen via Euroclix en altijd uitgekeerd gekregen. Euroclix is voor mij een leuk extra centje. zelfs eens 10.000 clix gewonnen door een gokje te wagen. Daarbij werden de clix in de vorm van 150 euro uitgekeerd. Ik hoop echt dat Odido zijn belofte nakomt.
Euroclix zegt dat ik de clix moet claimen bij Odido, zo kom ik natuurlijk niet verder. Via de mail ook niet. Begrijp dat het druk is, maar als ik van het kastje naar de muur gestuurd word kom ik niet verder.
Wanneer heb je het abonnement afgesloten en is het al actief?
kan het zo zijn dat je te snel bent?
Bij Euroclix zijn ze niet zo snel meestal.
Dat heb ik ook te horen gekregen via de mail, maar dat is dan toch pure misleiding. Eerst een mooie aanbieding, welke letterlijk staat beschreven, zo ook in de foto die u hier plaatst en daaronder een ander bericht. Ik heb gereageerd op de aanbieding via mijn mail en daar staat het niet beschreven. Het klopt van geen kant
Evengoed zou ik als ik jou was even wachten wie weet komt het allemaal nog binnen.
En dat Odido geen claims in behandeling neemt stond er altijd al.
Prettige dag verder
Toch blijft het vreemd dat er letterlijk staat dat je clix kunt verdienen en daaronder een zinnetje dat ze toch de claim niet in behandeling nemen. Wat ik al zei, pure misleiding. En clix bijgeschreven van iemand anders lijkt me onwaarschijnlijk. één clix is ook maar 1 cent, dat schiet niet op om ervan te genieten Bij 1000 clix kun je pas laten uitkeren
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.