Ik kom van Odido en zit sinds april 2024 bij Ziggo. Odido heeft een maand teveel afgeschreven daarvoor gebeld, ik schat 1,5 maand geleden, toen gaven ze aan dat het door een stroomstoring kwam en dat het geld wordt overgemaakt, vandaag 9 augustus nog steeds geen geld ontvangen. Gisteren gemeld, een half uur moeten wachten, heel het probleem opnieuw uit moeten leggen, maar omdat het zo lang geleden is, weet ik geen details meer. Ze zouden het terugstorten, dat zeiden ze 1,5 maand ook en het wordt steeds langer weg, ik hoop dat Odido zich nu wel aan haar woord houdt. Anders word ik er een beetje moedeloos van weer in de wachtrij wachten en het probleem weer opnieuw uitleggen, schijnbaar wordt er niks genoteerd.
Hoi
Hiermee wordt dit snel helemaal voor je rechtgezet, wij gaan hier voor je achteraan en wij maken dit helemaal voor je in orde!
Dank voor je reactie, persoonlijk vind ik "Mijn Odido" de facturen niet goed weergeven, daar zie ik niks van een creditfactuur staan, alleen de laatste onterechte factuur. Terwijl ik wel ooit een creditfactuur (ik schat een maand geleden) heb ontvangen, helaas geen geld.
Dan zie ik ook een button compensaties, daar zie ik het volgende staan.
Er staat een openstaande vergoeding van -53,91 euro, vanuit mijn oogpunt is een negatieve vergoeding niet iets wat je krijgt maar wat je moet betalen.
Het zal vast wel goedkomen, maar als jullie het goed hadden gedaan, dan had er bij de facturen gewoon een creditfactuur bijgestaan en bij compensaties niks, want het is geen compensatie als jullie teveel incasseren.
Hey
Dank voor het antwoord!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.