Skip to main content

Beste Odido,

Vanwege onze verhuizing en de glasvezel beloftes zijn wij overgestapt naar jullie. 

De glasvezelaansluiting is op 27-06-2024 . Echter hebben wij NOGSTEEDS geen internet en verbinding op de TV. Ik heb hierover al telefonisch contact gehad en vorige week een internet bundel op mijn mobiel aangeboden gekregen. ECHTER is deze alweer verlopen en hebben wij nog steeds geen verbinding. Er is al twee keer een monteur langs geweest en deze heeft alles aangesloten dus hier kan het niet aan liggen. Er is een verbinding geweest maar deze is opnieuw verloren gegaan zonder dat wij iets hebben gedaan. Ik heb al verschillende reset en andere oplossingen geprobeerd. Dit kan zo echt niet lager en ik verzoek bij deze schriftelijk dit binnen redelijke termijn op te lossen. Ik heb een contract bij jullie en betaal netjes voor de levering van internet en TV.

Door het akkoord gaan met het contract word er van de leverancier een inspanningsverplichting verwacht voor het verzorgen en onderhouden van een goede verbinding zoals deze is genoemd in het contract. Eventuele onderhoud prima, maar dit met deze termijn kan echt niet (hier is geen sprake van wand er is geen melding of bericht van verschenen). Als deze situatie zo blijft wil ik dat het contract word ontbonden en dat deze volledig financieel vergoed word. Dit geld ook voor de tijd dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van internet en TV. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend dit op te lossen.  En nee ik ga niet weer bellen en vervolgens in een wachtrijstaan van een half uur om afgescheept te worden met een internetbundel om naar de tv te streamen.

 

Hallo @Joomandv13 

Dit is al je 3rde topic hierover, zo krijg je geen sneller antwoord en het is ook nog eens niet toegestaan om meerdere topics over hetzelfde te openen.


Waarom krijg ik dan geen antwoord?


Enige antwoord is dat het topic wordt gesloten. Dat is toch geen antwoord


@Joomandv13  De moderators reageren op binnenkomst berichten.
je bent hier te gast en er zijn meer gasten die eerder aan de bel trokken.😂👌

Door telkens dezelfde topic te openen kom je steeds weer onderaan de lijst en riskeer je dat je nooit meer een topic kan openen. Hou je aan de regels aub.

Hoe gaan wij met elkaar om


En dit is nou precies wat ik bedoel met een professionele reactie.. 


Hi @Joomandv13, onze Superusers hebben je al heel veel tips gegeven. Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem. Bij deze krijg je een waarschuwing maar als je zo doorgaat dan moet ik je een ban geven op onze Community. Wij moderators pakken de topics op van oud naar nieuw. Zodra jouw topic aan de beurt komt zul je een reactie ontvangen.