Skip to main content

Ik heb sinds een paar weken glasvezel met een T56 modem en nu problemen met wifi.

Wifi blijft in geschakeld op modem maar geeft ineens geen data meer door en moet hem dat weer uit doen en opnieuw opstarten en dan doet hij het weer voor een halve dag 

Hallo @ahvoostenbrugge 

Wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op het modem? Wellicht is er iets dat voor de problemen zorgt.

Heb je het modem ook al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?


Bedankt voor het antwoord ik ga het morgen even proberen en de kabel naar de computer kontroleren 


Hoi @ahvoostenbrugge, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten! Ik zie dat het modem nu 22 uur aanstaat en constant met het bekabelde signaal is verbonden. Als de verbinding met de Wifi wegvalt, is dit dan ook dichtbij het modem of alleen op specifieke plekken in je huis? Ervaar je dit op al je apparaten? 

De resultaten van een bekabelde speedtest tijdens wegval kunnen ook zeker helpen om een beter beeld te krijgen van dit probleem. Hoe dan ook is dit absoluut helemaal op te lossen!🙂


Reageer