Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Thuis abonnement koppelen lukt nog steeds niet. "Te veel records gevonden voor de verstrekte details".
Beste T-Mobile, Ik probeer mijn T-Mobile thuis abonnement te koppelen aan mijn T-Mobile account. De eerste keer dat ik dit probeerde was een maand terug, nadat ik de bestelling had gemaakt om over te stappen van KPN naar T-Mobile een paar dagen daarvoor. Ik kreeg toen de foutmelding: “Te veel records gevonden voor de verstrekte details” Aangezien ik zelf niets kon regelen in mijn account totdat ik een abonnement gekoppeld had, en de koppeling niet lukte, nam ik toen het besluit om contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice had als eerste de suggestie om het met een ander e-mailadres te proberen. Ik had al meerdere keren abonnementen van T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel over de vorige jaren heen gehad en dit zou conflict kunnen geven. Dat had ik toen gedaan en ik had een nieuw, uniek, niet eerder gebruikte e-mail aangemaakt om te gebruiken. Ik kreeg van de klantenservice een mail om het opnieuw te proberen met dit nieuwe e-mailadres en nadat ik alles opnieuw had ingevuld kreeg ik helaas bij het proberen van het account te koppelen nogmaals dezelfde foutmelding. “Te veel records”. De klantenservice zou het doorsturen naar een specialist. Inmiddels heeft Guidion bij mij de hardware geïnstalleerd en het internet van T-Mobile thuis doet het hier (Helaas maar ~500 Mbit upload alleen. Jammer, want bij KPN had ik wel ~1000 om ~1000). Ik had ook toen een e-mail ontvangen van T-Mobile met “Het is zover: je T-Mobile Thuis abonnement werkt!” (verstuurd naar dit nieuwe e-mailadres). Dit e-mailadres staat ook bij de “Overzicht Bestelling.pdf” bijlage als “gebruikersnaam voor My T-Mobile Thuis” (samen met mijn adres en geboortedatum). Helaas krijg ik nu nog steeds dezelfde “Te veel records gevonden” foutmelding bij het proberen. Ik had het zelfs geprobeerd via de T-Mobile app op mijn telefoon in plaats van in de webbrowser op de computer. Bij de app kreeg ik de foutmelding: “Geen resultaat gevonden We hebben niets gevonden binnen onze systemen dat overeenkomt met het adres en geboortedatum.” De klantenservice knop die je daarna kunt indrukken gaat naar een webpagina met daarbij de melding: “Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens.”Er is dan een groene knop met “Naar de shop” die als je er op klikt de melding geeft van: “HELAAS! DEZE PAGINA ZIT OP SLOT. Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.” Ik zou graag dit probleem willen oplossen. Is er iets wat jullie kunnen doen? Alvast erg bedankt, en met vriendelijke groet.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen