Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Beste community,Al sinds in een woning voor mezelf heb heb ik klant bij Odido (t-mobile) voor internet en tv, al een aantal jaren voor onbepaalde tijd. Ook hebben mijn vriendin en ik allebei altijd al een mobiel abonnement bij jullie. Eigenlijk zijn we altijd heel tevreden geweest. Een paar dagen terug kwam er iemand aan de deur van KPN om een internet en tv abonnement aan mij te proberen te verkopen. Alhoewel ik hier normaal echt niet in meega heb ik hem toch zijn verhaal laten doen en ik was om. ja het klopt dat ik allerlei leuke aanbiedingen krijg als nieuwe klant en sinds de overstap van t-mobile naar Odido werkt de tv box ook niet meer naar behoren. Blijft vaak hangen en vooral met terugkijken is dat heel vervelend. Ik zou van KPN alles nieuw krijgen en mij is beloofd dat alles veel beter zou werken, anno 2024.Toch zit het mij niet helemaal lekker. Ik zit volgens mij nog in de bedenktijd en kan dus nog terug. mijn vraag is nu het volgende. Kan ik alsnog klant blijven bij Odido,
openstaande factuur gewoon betaald vanaf 21 april en nu gaat het de 30e weer af wist niet dat het pas de 30e af ging automatisch want kon toen al met ideal betalen dus had ik gedaan maar nu zie ik dat ik wordt gevraagd om nog een keer betalen is er een achterstand ofzo want kan me er niets van herrinneren
Goede middagIk vinden de gang van zaken heel slecht. Verleden jaar (ik zie in de app augst) zou er BINNENKORT glasvezel zijn. Begin nov, dit jaar, krijg ik een mail om gegevens van de oude tv/ internet op te zeggen?! Voor wat?Half nov staat er ineens een box voor de deur. Mijn man heeft gebeld wat dit inhoud. Glasvezel moest bij ons nog aangelegd worden en is na het telefoontje pas gedaan. Eind nov monteur geweest. Kon tv niet aan sluiten. Moest buiten nog wat gebeuren. Ik kreeg gisteren 2 mails, melding en melding gereed voor wat?Vandaag weer gebeld, via telefoon internet aangesloten, tv moeten we zelf doen. Ziggo kan nu niet meer opgezegd worden omdat ik te laat ben. Maar hoe moet ik weten dat ik nu odido heb ineens binnen een maand? Na 15 maanden?Nu heb ik dubbele kosten. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Ik ben jaren bij jullie klant, dat vond ik fijn daarom de overstap. Maar dit vind ik echt beneden de maat.Door niet juiste communicatie heb ik nu dubbele kosten. En bedankt, al
Tijdens graafwerkzaamheden van de gemeente is de glasvezel in mijn straat beschadigd geraakt. Ze hebben zelf een melding gemaakt, maar ik heb ook een melding gemaakt (conform instructies van odido). Aangegeven dat het nutteloos was om een monteur te sturen, maar goed, procedures. Monteur geweest, kon het niet oplossen, Kpn monteur geweest die ook niets met de kabel mocht (en de melding doorgezet heeft) en uiteindelijk is het dan door iemand opgelost die dit wel mocht. Duurde 4 dagen, maar het was wel klaar.Helaas is een dag later de kabel weer beschadigd geraakt door de gravers. Ik heb eigenlijk geen zin om de hele procedure nog een x te doorlopen. Zouden jullie misschien kunnen kijken of nu wel gelijk de glasvezel monteur aangestuurd kan worden? Misschien door de oude melding weer te heropenen?Mijn emailadres van mijn community-profiel is hetzelfde als mijn odido profiel. Ik kon op een of andere manier de accounts niet linken.
Can you please help me cancel my House Internet subscription?
Hoi,ik heb een verouderd Huawei HG659 modem, en steeds vaker problemen met WiFi. Zou ik een moderner model modem kunnen ontvangen? Ik hoor het graag!
Glasvezelabonnement bestelling is een jaar geleden geplaatst. Volgens postcodecheck kon het. Het zou binnen 2 maanden helemaal werkend en wel aangesloten zijn in huis. We zijn nu meer dan een jaar verder en nog steeds niks, nada.Ik heb meerdere malen contact gehad met T-Mobile. Werd van kastje naar muur gestuurd. Ja het wordt volgende week afgerond, nee toch over een maand en even geduld aub. Na weer een maand dan weer was er iets met vervuild grond ofzo en de gemeente moest er wat aan doen, dat was opgelost. Werkzaamheden in de wijk zijn al maanden geleden afgerond. Die mensen verwijzen me door naar TMobile.Ondertussen had ik mijn Ziggo abonnement aangepast, denkende Tmobile glasvezel te hebben, dus mijn internet en tv plezier is al een jaar waardeloos. Meest frustrerende aan dit is, geen enkele keer heeft Tmobile zelf iets gecommuniceerd met ons. Ik moest steeds bellen mailen om te vragen hoe het verloopt en telkens iemand achter een scherm, ja nog even geduld. Zonder enige verdere i
Laatste dagen begint de DSL uit te vallen soms paar seconden en soms paar minutenEr is niks aan gewijzigd, heeft jaren zonder problemen gewerkt hier.
Juli 2024 Factuur ondanks belofte van 10 maanden (m.i.v. 28 sept 23… dat is dus t/m juli 2024) voor 40 euro per maand nu ineens Euro 44.29 Het maandelijkse bedrag zonder korting is nog steeds hetzelfde, echter de kortingen zijn ineens minder.Heb even de 2 laatste facturen vergeleken (zie onder) met elkaar om het te kunnen snappen, echter de logica achter de cijfers blijft volkomen onduidelijk. Bizar is zelfs de zin "korting op TV” waarin een vast bedrag is vermeld wat ineens minder is in de som zelf. Wie snapt hier wat van?Kortingen Eerste 10 maanden Internet voor € 30/mnd 01 jul 2024 t/m 27 jul 2024 -15,29 ipv -17.56Eerste 10 maanden € 13,21 korting per maand op TV 01 jul 2024 t/m 27 jul 2024 -11,51 ipv -13.21€ 2,50 korting op de 1e TV Box of Mediabox 01 jul 2024 t/m 31 jul 2024 -2,50 ongewijzigdEerste TV Box of Mediabox eerste 10 maanden gratis 01 jul 2024 t/m 27 jul 2024 -2,18 ipv -2.50Totaal -31,48 ipv - 35.77Nou , ben benieuwd
Goede dag,Ik heb een ongebruikelijke situatie met betrekking tot mijn abonnement.Ik had een abonnement dat begon op 02 december 2023, het eindigde op 02 december 2024. Tijdens dit abonnement - november/december, bestelde ik een nieuw abonnement - halloween deal. Pas in januari kon ik een afspraak maken met Guidion. In januari ontving ik 2 facturen. Eén voor het vorige abonnement voor de hele maand januari en één voor een halve maand - ook januari - voor het nieuwe abonnement.Ik heb geprobeerd te bellen, maar helaas was de wachttijd te lang. Ik stuurde een e-mail maar kreeg geen antwoord. Via facebook kreeg ik antwoord op mijn vraag.Maar alles was niet per se opgelost zoals ik had gepland. Omdat het me niet gelukt is om vooraf een afspraak te maken met Guidion, heb ik begrepen dat mijn oude contract met een maand is verlengd. Mijn nieuwe contract is vandaag echter opgezegd en de betaling voor een halve maand is teruggestort op mijn rekening.Waarom vind ik dit geen goede oplossing?- Het
Na de annulering heb ik het apparaat volgens de instructies geretourneerd. Ik heb het bij een DHL-punt afgeleverd en er ook een foto van gemaakt als bewijs. Maar er lijkt iets mis te zijn met de track & trace van DHL, want ze hebben de retourzending niet eens geregistreerd. Wat moet ik nu doen?
Hoi allemaal,Ik ben al klant bij Odido en mijn contract is inmiddels afgelopen. Weet iemand of ik mijn abonnement kan verlengen en toch gebruik kan maken van de huidige promotie? Alvast bedankt!
All het oude spul is retour gestuurd en voor ontvangst bevestigd door ODIDONa 3 maanden slechte oude gebruiksonvriendelijke TV boxen eindelijk alles opgelost.Nee hoor ……de administratie is daarbij klaarblijkelijk ook ook nog eens een chaos. JULLIE HEBBEN ALLES AL RETOUR ontvangenVal mij niet meer lastig
Hallo.Ik heb vandaag mail gehad over onrechtmatig gebruik internet. Daarna contact over telefoon.maar niks verder wijs geworden. Virus scanners etc detecteren niks.Kan zo snel niks vinden. Maar heb begrepen dat ik hier een lijst kan kan krijgen. Misschien dat dat mij verder helpt. Heb geen adressen. Mac of ip. Dus weet zo ook niet waar ik zoeken moet :D Vriendelijke groet,
Hallo, ik zoek me wezenloos naar een gebruiksaanwijzing/handleiding voor de nieuwe mediabox. Ben alleen de handleiding voor de oude TV box tegengekomen. Weet iemand waar ik de juiste kan vinden?Vast bedankt.
Heel zuur en kinderachtig van deze provider. Waarom mij verplichten een account aan te maken om actuele topics en gesprekken door te kunnen lezen? Zonder account zie je die niet.
goedemiddag.Er is hier al eerder over gesproken. Ik heb een versatel email adres en gebruik Thunderbird. Sinds mijn overstap naar T mobile, werkt mijn smtp server niet. Ik begrijp dat ik niet de t-mobile smtp server moet gebruiken omdat die niet is gekoppeld aan mijn emailadres ??@versatel.nl.Dus heb ik mijn versatel server weer ingevuld, met poort 25. Maar het werkt niet. Ik ben al dagen aan het uitvogelen. en word heel moedeloos.Wat te doen?
Goedemiddag,De afgelopen drie dagen hebben we een storing gehad in onze glasvezelverbinding. Deze is inmiddels hersteld. In tussentijd konden we gebruik maken van een voucher, gekregen tijdens het telefoongesprek toen we de storing meldden, voor onbeperkt internet via een simkaartje. Daar werd ook verteld dat we de aanschafkosten van het prepaidkaartje konden crediteren. Kunnen we dat via deze weg doen?Alvast dank!
Hallo,Zoals ik eerder aangaf in mijn topic is dat ik de laatste 6 maanden last had van slecht internet.Voorheen had ik om de maand ff een paar dagen geen internet. Nu is het een stukje anders geworden… Vorige week donderdag op 21-10 schoot mijn internet er uit. Dag later weer aan. Dinsdag 26-10 Schoot die er weer uit. Dag later weer aan. Nu vandaag 29-10 is het helaas weer raak. Weer geen internet.Klantenservice kan niks voor me betekenen alleen een voucher waar ik niks aan heb.. Wat jammer allemaal.
Hi,Tijdens aanvragen internet voor t-mobile thuis heb ik een verkeerd email adress ingevoerd. Namelijk met op gmaii.com ipv gmail.com. Hierdoor kan ik het abonnement niet koppelen aan mijn accountHoe kan dit aangepast?
Hoi sinds ik een neuw modem zyxel T-56 heb,kan geen internet op mijn sony HT-ZF9 en nog niet op mijn google chromcast.
Heel bijzonder.Vandaag de wifi plus gekregen en geinstalleerd.Mpo app geinstalleerd. Werkte eerst wel, maar op gegeven moment niet meer. Daarom modem uit en weer aan gezet en daarna bleef het "internet" lampje op rood... nu al eeb aantal uur. Al wel contact gehad maar medling doorgezet naar Backoffice, die pas maandag er weer is.Maar wat ik nou niet snap, voor de heratart van het modem had ik gewoon internet.In de app heb je de mogelijkheid om je verbinding te testen. Maar daar kreeg ik te zien dat de verbinding nog noet opgeleverd zou zijn (maar die werkt al sinds 31-12-25)En nu dus na de heratart helemaal geen verbinding meer... Raar toch, maarja hele weekeinde dua geen internet.:/
Goedenavond ik heb een vraag je als ik naar mijn ip adres zoekt op site wat is mijn ipadres dan zie ik locatie Amsterdam. En Barneveld locatie terwijl ik daar niet woont hoe komt dat hoort dat zo? mijn vorige provider ging wel juiste locatie
Op 2 september modem en box incl accessoires, afstandbediening en adapters keurig verpakt en correct verstuurd. DHL bewijs verkregen en via track en trace gezien dat alles correct is bezorgd bij Odido. Toch net mail ontvangen dat ik modem moet terugsturen .Ik zie uw antwoord en oplossing graag tegemoet
Hallo, kan ik mn Zyxel router terug sturen, gebruik n eigen router want die heeft Wifi 7.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.