Skip to main content

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte. 

 

Update 18:17: Er lijkt iets mis te gaan met DHCP verkeer, klanten verliezen/krijgen geen leases, onderzoek loopt. 

Update 19:15: sOpgelost] De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen op verschillende plekken in Nederland. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de mediaconverter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: https://community.odido.nl/bekabeld-internet-534/reboot-modem-276078

Hier in Oost-Souburg helaas weeer geen internet!


Al 2 keer uitval vast internet in Kerk-avezaath


Weer geen internet! Glasvezel in Blaricum. Nu wel erg klaar mee! 


Alweer geen internet, ben nu toch in overweging 


Al ruim een uur geen internet/TV in Krimpen aan den IJssel!


Dit is nu al de zoveelste keer. In Krabbendijke

Sorry hoor Odido, met adsl never nooit geen problemen gehad in de 9 jaar, nu drie maanden glasvezel en al de zoveelste keer dat ik geen verbinding heb.

Jullie moeten je diep schamen. Maar wel na de drie maanden een week van te voren al de korting stoppen. Dat gaat automatisch super goed bij jullie😔😔


Hier in Poortugaal ook geen internet verbinding


In Hendrik-Ido-Ambacht ook sinds een uurtje geen internet.. 


Echt drama. Met Ziggo had ik nooit problemen nu elke week een paar keer modem opnieuw opstarten 


Nog een Blaricummer zonder Ethernet en WiFi. Dan maar BBQen? 😅

Ben benieuwd waar de crux nu telkens ligt... is het bij de glasvezelleverancier of de service provider? 


Oldenzaal geen internet en tv


Nog geen maand klant bij Odido en nu voor de zoveelste keer dat internet wegvalt! Heel vervelend!


Nog geen maand klant bij Odido en nu voor de zoveelste keer dat internet wegvalt! Heel vervelend!

 

Wen er maar aan ik heb 2 maanden nergens last van gehad. Niks veranderd en nu elke week problemen zelfs een periode meerdere keren per dag en er is niks aan te doen zelfs niet na vervangen apparatuur 


Hier in driebergen ook geen internet meer.


Ook hier in Malden geen internet dat is al de 2de keer binnen een aantal weken 


Ook in Maassluis ligt het eruit. 


Sinds 17:12 geen internet meer in Krimpen aan den IJssel 2925


Zuidwolde (onderliggend netwerk Delta) ligt er ook uit.


Daarnaast blijft het raar dat de storings kaart van Odido nog altijd geen storingen aangeeft?


IJsselstein ook geen internet; wat een drama met Odido…

 


Bij mij lag het er ook uit, maar op dit moment werkt alles weer. Het is al de zoveelste keer in 2 maanden tijd. Drama!!


Waarom moeten we dit lezen op een community website en kan je deze informatie niet gewoon vinden via Mijn Odido?  De laatste update daar is van 10 juni…….

 


2681 werkt internet en TV weer 

Fijne avond 


Hier in driebergen ook geen internet meer.

Hier zojuist alles weer een schop gegeven - het werkt weer. 

En nu niet meer met de DHCP servers spelen….


Almelo (Delta) ook geen internet. Ben het echt zat, dit is echt de zoveelste keer in 2 maanden tijd. Waarom worden storingen niet op de website vermeld ipv in de community. 


Reageer