Skip to main content
Beantwoord

Incassodatum internet en TV abbo lukt niet

  • 26 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Hi, ik probeer de incassodatum van mijn internet en tv abbo aan te passen naar de 28e van de maand maar krijg elke keer een foutmelding op de website als ik dit wil doen. Lijkt erop dat er iets niet goed werkt op de website. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @VLST, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Daar kan ik je zeker bij helpen. Ik heb hem voor je op de 28e van de maand gezet. Vanaf nu zullen we het op de 28e incasseren.  

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 26 augustus 2024

Hi @VLST, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Daar kan ik je zeker bij helpen. Ik heb hem voor je op de 28e van de maand gezet. Vanaf nu zullen we het op de 28e incasseren.  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen