Skip to main content

Goedemiddag, 

Gister heb ik na 5 maanden wachten eindelijk weer internet na een storing. U leest het goed, het heeft 5 maanden geduurd voordat de storing kon worden verholpen. Ik heb in het begin bijna wekelijks contact gehad. Er is door de vele medewerkers van Odido beloofd dat we het geld terug krijgen van de maanden over waar we geen diensten hebben ontvangen. 

Ook is er beloofd dat er een voorstel zou komen voor de rest van het ongemak.

  • 5 maanden geen internet. Hier maak je niet alleen gebruik van om te werken, maar ook de deurbel, verwarming, camera, chromecast, etc. Dit valt niet te fixen met een hotspot. 
  • Mederwerkers hebben ons verzocht gebruik te maken van een hotspot op onze telefoons. Dit hebben we zo lang (5 maanden dus) en vaak moeten doen, dat de batterijen van onze telefoons snel leeg liepen. Het vele opladen heeft er voor gezorgd dat de batterijen nu veel sneller leeg zijn dan hiervoor. 
  • 6 halve dagen vrij genomen omdat er een monteur langs kwam of zou komen. 
  • Het structureel uitblijven van het nakomen van afspraken of consistent handelen van Odido; “wij bellen u terug”, “we houden u op de hoogte”, “we kunnen helaas niets voor u doen”, “anders moet u zelf maar even Volker Wessels bellen”, “Ik snap ook wel dat het vervelend is dat u al 5 maanden betaald zonder er iets voor terug te krijgen”, etc. etc. 

Mijn vraag is nu, hoe kunnen we hierover in gesprek gaan?

 

Hartelijke groeten, 

Michiel 

Hi @MKalkman, welkom op onze Community!

Allereerst ben ik blij om te horen dat het eindelijk opgelost is. Dit is inderdaad wel een hele lange periode. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie ik dat er veel contact geweest is, ook over de compensatie. De desbetreffende medewerker die je hierover gesproken hebt heeft een verzoek voor je ingediend gisteren. Op dit moment wachten we nog op de uitslag hiervan. Ik ga er vanuit dat de collega opnieuw contact met je zal opzoeken zodra hij antwoord heeft ontvangen. Hopelijk kunnen we dit netjes voor je oplossen! 


Hi @MKalkman, welkom op onze Community!

Allereerst ben ik blij om te horen dat het eindelijk opgelost is. Dit is inderdaad wel een hele lange periode. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie ik dat er veel contact geweest is, ook over de compensatie. De desbetreffende medewerker die je hierover gesproken hebt heeft een verzoek voor je ingediend gisteren. Op dit moment wachten we nog op de uitslag hiervan. Ik ga er vanuit dat de collega opnieuw contact met je zal opzoeken zodra hij antwoord heeft ontvangen. Hopelijk kunnen we dit netjes voor je oplossen! 

Ha Tommie, 

Dank voor je reactie. We hebben net een mail gekregen met de boodschap dat de creditering is goedgekeurd. Wat betekend dit voor de overige vragen?

 

Groet,

Michiel 


Hi @MKalkman, dat is goed om te horen. Wat bedoel je met de overige vragen? 


Reageer