Krijg steeds een bericht dat ik een factuur niet betaald zou hebben en nu ben ik afgesloten omdat de afdelingen binnen Odido niet met elkaar overleggen. Ik dacht dat alles geregeld was rondom de storing die ik gehad heb dit is dus niet zo.
ik verwacht zeker dat dit direct opgelost word
Beste antwoord door Henri74
Tommie van Odido schreef:
Hi @Henri74, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.
Er staat nog € 15,01 open van 4-6-2024. Je hebt dit bedrag toen gestorneerd. Dit kun je betalen via Mijn Odido. Daarna zal de blokkade opgeheven worden.
Ja klopt maar er waren mij wat beloftes gedaan ivm diverse problemen met Odido en jullie monteurs en de netbeheerder en zijn monteurs. Die rekeningen hoefde niet betaald te worden maar als het goed is wordt dit nu geregeld en ben ik hopelijk van die ellende af
Er staat nog € 15,01 open van 4-6-2024. Je hebt dit bedrag toen gestorneerd. Dit kun je betalen via Mijn Odido. Daarna zal de blokkade opgeheven worden.
Ja klopt maar er waren mij wat beloftes gedaan ivm diverse problemen met Odido en jullie monteurs en de netbeheerder en zijn monteurs. Die rekeningen hoefde niet betaald te worden maar als het goed is wordt dit nu geregeld en ben ik hopelijk van die ellende af
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.