Skip to main content
Beantwoord

Thuis internet en tv en factuur niet betaald

• 23 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Krijg steeds een bericht dat ik een factuur niet betaald zou hebben en nu ben ik afgesloten omdat de afdelingen binnen Odido niet met elkaar overleggen. Ik dacht dat alles geregeld was rondom de storing die ik gehad heb dit is dus niet zo.

ik verwacht zeker dat dit direct opgelost word 

Beste antwoord door Henri74

Tommie van Odido schreef:

Hi @Henri74, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Er staat nog € 15,01 open van 4-6-2024. Je hebt dit bedrag toen gestorneerd. Dit kun je betalen via Mijn Odido. Daarna zal de blokkade opgeheven worden.  

Ja klopt maar er waren mij wat beloftes gedaan ivm diverse problemen met Odido en jullie monteurs en de netbeheerder en zijn monteurs. Die rekeningen hoefde niet betaald te worden maar als het goed is wordt dit nu geregeld en ben ik hopelijk van die ellende af

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 augustus 2024

Hi @Henri74, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Er staat nog € 15,01 open van 4-6-2024. Je hebt dit bedrag toen gestorneerd. Dit kun je betalen via Mijn Odido. Daarna zal de blokkade opgeheven worden.  

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 23 augustus 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Henri74, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Ja klopt maar er waren mij wat beloftes gedaan ivm diverse problemen met Odido en jullie monteurs en de netbeheerder en zijn monteurs. Die rekeningen hoefde niet betaald te worden maar als het goed is wordt dit nu geregeld en ben ik hopelijk van die ellende af

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen