Skip to main content
Beantwoord

dubbel afschrijving sinds maart

  • 24 June 2024
  • 18 reacties
  • 194 Bekeken

Sinds de wijzingen van mijn contract wordt er elke maand dubbel afgeschreven. Ik heb dit al vaker aangegeven maar is nog steeds niet opgelost. Kunnen jullie dit alstublieft oplossen, begin er een beetje moe van te worden, en elke keer hetzelfde probleem.

 

 

18 reacties

Sinds de wijzingen van mijn contract wordt er elke maand dubbel afgeschreven. Ik heb dit al vaker aangegeven maar is nog steeds niet opgelost. Kunnen jullie dit alstublieft oplossen, begin er een beetje moe van te worden, en elke keer hetzelfde probleem.

 

 

Sinds wijziging contract heb ik dit betaald:

(maart / april €77,06) + (mei €70,12+ €3,28) - €66,84 compensatie ( + juni €60,12 ) = €157,15

Hieronder uitgerekend wat de werkelijke bedragen eigenlijk horen te zijn.

(maart / april €48,71) + (mei €25 ) +(juni €25 ) =€98,71

€157,15 - €98,71= €58,44 teveel betaald

 

De Basic Internet Abonnement wordt nog steeds meeverekend waardoor ik dubbel betaal. Het lijkt alsof ik 2 abonnementen heb lopen terwijl dat niet het geval is. Heb dat ook in de factuur omcirkeld zoals je kunt zien.

Technische dienst moet het wijzigen naar 1 abbonement. Hopelijk is dit duidelijk en het probleem eindelijk wordt opgelost.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @mali12345, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie dat mijn collega inmiddels de kosten heeft vergoed en een ticket hiervoor heeft aangemaakt. Het zal zo snel mogelijk worden opgelost. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hey Mods,

Iemand nog een update over mijn  ticket die is aangemaakt betreft dubbele factuur, ik begreep dat zij er wel meebezig waren.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @mali12345, ik heb het direct nagekeken! Onze technische dienst is nog druk bezig om dit te onderzoeken. Zodra er meer informatie bekend is, zul je het meteen horen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! 🌞 Groetjes, Ishana

En weer is er dubbel afgeschreven.

De basic internet abbonement is wederom meeverekend.

Ik ben een half jaar bezig sinds contract wijziging dit op te oplossen, elke maand dubbel betalen.

Stop de basic abbonement af te schrijven, ik heb maar 1 abbo lopen. Ik neem aan dat ik wederom voor de maand juli een compensatie krijg. En aub los dit probleem voor een keer op, ben er echt klaar mee.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mali12345, dit is absoluut niet onze bedoeling, sorry! Ik wil heel graag dat dit heel snel voor je wordt opgelost. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij en dat de collega contact heeft opgenomen met de juiste afdeling die dit structureel voor je kan oplossen. Omdat dit vrijwel nooit voorkomt durf ik niet exact te zeggen hoe snel ze dit kunnen oplossen. Wél kan ik je beloven dat we absoluut het dubbele bedrag voor je zullen vergoeden.

Hier gaan wij voor je achteraan, dit gaan wij zekers te weten volledig voor je rechtzetten!

Hoi @mali12345, dit is absoluut niet onze bedoeling, sorry! Ik wil heel graag dat dit heel snel voor je wordt opgelost. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij en dat de collega contact heeft opgenomen met de juiste afdeling die dit structureel voor je kan oplossen. Omdat dit vrijwel nooit voorkomt durf ik niet exact te zeggen hoe snel ze dit kunnen oplossen. Wél kan ik je beloven dat we absoluut het dubbele bedrag voor je zullen vergoeden.

Hier gaan wij voor je achteraan, dit gaan wij zekers te weten volledig voor je rechtzetten!

@Cal van Odido het is echt geen rocket science.De basic internet abonnememt wordt elke maand meeverekend, vandaar de dubbele afschrijving. Verwijder of stop de basic abonnemt en het probleem is opgelost, het is echt niet zo moeilijk. Half jaar!!!! bezig met dit probleem.

Hoe zit het met de compesenaties, want ik heb nu totaal €140 aan compensaties, die zou ik graag teruggestort willen worden.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mali12345, ik ben het met je eens dat er inderdaad een logische oplossing voor zou moeten zijn, alleen is zover ik kan zien enkel één Internet abonnement actief. Daarom heeft mijn collega dit ook voor je doorgezet naar de technische dienst. Zij kunnen dieper in de systemen graven om dit helemaal uit te zoeken. Vervolgens kunnen wij dit helemaal voor je verrekenen.

Vroeg of laat gaan we het probleem vinden en dit helemaal voor je oplossen!

Is er nog een update van mijn ticket wat is aangemaakt betreft dubbele afschrijvingen?

Reputatie 7
Badge +3

@mali12345 Ik ben meteen voor je gaan kijken. Gelukkig zie ik dat je gister contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er is afgesproken dat zij maandag terugbelt om alles te bespreken. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

@mali12345 Ik ben meteen voor je gaan kijken. Gelukkig zie ik dat je gister contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er is afgesproken dat zij maandag terugbelt om alles te bespreken. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

@Teresa van Odido helaas ben ik niet ik niet teruggebelt. Kan jij misschien kijken wat de status is van de ticket?

Reputatie 7
Badge +9

Ze hebben de kosten voor je vergoed @mali12345

Ze hebben de kosten voor je vergoed @mali12345

@Tommie van Odido ,

Dat is goed nieuws! Weet jij toevallig wanneer het bedrag gestort wordt?

En is de basic abonnement die steeds meeverekend werd waardoor ik dubbele afschrijving kreeg ook eindelijk opgelost?

Alvast bedankt voor je feedback.

Reputatie 7
Badge +9

Ik lees hier dat ze dat hebben opgelost @mali12345. De vergoeding is goedgekeurd en zal nog moeten worden overgeboekt. Meestal ontvang je het bedrad bij een volgende betaalcyclus, een volgende factuur dus. Het kan ook wel eens voorkomen dat het niet de eerst volgende is maar die daarop, ligt een beetje aan de datum van overboeken. 

Ik heb mijn compensatie van €150,60 nog steeds niet op mijn rekening gekregen. Gaat dat nog deze maand gebeuren? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mali12345, de vergoeding is eerst verrekend en daarna wordt het restand overgeboekt naar de rekening. Zie hier wel dat het al gebeurt is, heb je nog niks ontvangen?

hey @Tommie van Odido 

Ik heb het bedrag ontvangen👍

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @mali12345, prettig weekend! 

Reageer