Skip to main content

We hebben weer eens geen internet!! Is er weer een storing?!

Zelfde probleem in Zuidwolde. Zo te zien zijn er meer

https://allestoringen.nl/storing/odido/


Ja hier in Moergestel heb ik ook geen internet 


Hier ook om 16:45 het hele netwerk plat. Inmiddels is het hier weer hersteld.


Ik heb hier sinds vanmiddag ook problemen met mijn verbinding. Net als met de grote storing een maandje geleden krijg ik volgens mijn router geen nieuwe DHCP lease voor mijn IP adres, waardoor de verbinding weg valt tot de router na een tijdje alsnog een DHCP lease krijgt.

Vervolgens verloopt die DHCP lease na 30 minuten en begint het verhaaltje weer opnieuw. 

De afgelopen middag duurde het hooguit enkele minuten per keer, maar nu ligt het inmiddels al voor langere tijd eruit.

 

Mijn verbinding maakt overigens gebruik van het Delta-netwerk, mocht het relevant zijn.


Geertruidenberg ook al een halfuur geen internet


Zelfde in Wierden 


In Hendrik Ido Ambacht ook alweer geen internet pfff


In Simpelveld ook geen internet


Oirschot via Delta ook down. Foutmelding idd geen ip adres verkregen.


Nu al een uur. Alles al 100x opnieuw opgestart 


Odido via Delta 


Kampen ook opnieuw niet. Mijn username iig niet voor niets aangemaakt.


In Maasland is 't ook down.


Hoogkarspel 1616GR stopt er nu net ook mee…zuchtt


Het is een gigantische storing. Bij alle storingen al meer dan 2000 meldingen laatste min


Zelfde in Zuidwolde, onderliggend netwerk is Delta.


Ze zijn er mee bezig ⬆️ klik op de link


@Cristien Als bekend is dat er een storing is waarom vermelden jullie dit niet bij storingen, chatbot of website? Had dit eerder, ook nu wachttijd helpdesk meer dan 15 minuten. Grootste oorzaak is denk ik het niet communiceren over een storing.


@MTL Mooie beschrijving van wat ik herken van eerdere storing met Delta als onderliggend netwerk waarbij eerst werd gewezen naar Delta maar uiteindelijk oorzaak toch bij Odido lag.


@pb-nl Helemaal eens met je. Er staat dat er in mijn postcode gebied een storing is. Maar die melding is van 24 juli. Beetje achterhaald of het is een doorlopende storing. 

Postcode 2681

Kan hier niet gewoon gemeld worden dat de storing is opgelost?

Hoor of zie weinig reacties van de moderators. 


Eindelijk weer verbinding 🥴


Reageer